miercuri, 7 decembrie 2011

Mos Craciun vine cu un giveaway de la Apidermaliv!

Multumim pentru sponsorizare celor de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj http://complex-apicol.ro/

Premiul oferit: Produsele full size din gama Apidermaliv (crema de față Apidermaliv, masca de față Apidermaliv, balsamul de buze Apidermaliv, crema pentru călcâie cu propolis Apidermaliv, crema pentru călcâie cu ulei esențial de mentă Apidermaliv).

Durata concursului: 11 decembrie 2011- 18 decembrie 2011.

Mecanism de participare: 

- să dați like paginii sponsorului http://www.facebook.com/pages/Complex-Apicol-Veceslav-Harnaj/110990542291557

- sa postati ca si comentariu la aceasta postare cateva cuvinte despre ce inseamna Craciunul pentru voi!

Premiul va fi acordat prin jurizare, iar castigatorul va fi anuntat in data de 19 decembrie 2011!

5 comentarii:

  1. like: Nicoleta Alexandra

    ..mirosul de brad, aroma de portocala, scortisoara si vanilie ce ne inunda narile, cozonacii aurii, pufosi si uriasi, zgomot de clopotei, sunetul colindelor ce ne mangaie urechile anuntand o viata mai buna la care toti speram, urarile pe care fiecare in aceasta perioada ni le facem uitand cateodata ura ce ne-a legat tot anul, bradul impodobit ca in povestile de alta data, hartia lucioasa a cutiilor cu cadouri, furtuna alba, zgomotul copiilor care se joaca cu zapada, cina in famillie, sarutul din pragul casei, sentimentul cald ca esti iubit suficient de mult ca sa primesti un cadou, sufletele noastre ce doresc ca macar acum sa fie mai bune, mai iubitoare, mai atente, mai dornice de a trai, reuniunea cu cei dragi , asteptarea, iubirea, pacea, intelegerea, ruperea de lume, uitarea grijilor..
    Pentru mine Craciunul a fost intotdeauna o zi speciala, magica, un prilej de bucurie. Pe langa mancarea traditionala, brad, cadouri, reunirea intregii familii si colinde, Craciunul este o stare de spirit care se rasfrange asupra fiecarei persoane mai mult sau mai putin in functie de intensitatea individuala a trairilor sufletesti , de greutatiile vietii si de capacitatea fiecaruia dintre noi de a ne bucura, de a fi mai buni unii cu altii , de a da si celor sarmani o clipa de fericire...
    Imi place ca in preajma Craciunului oamenii par sa se schimbe, macar putin, sunt calmi, mai iertatori , mai darnici, mai zambitori si plini de viata.
    Craciunul inseamna impodobirea bradului impreuna cu cineva drag, mirosul de scortisoara ce ne inunda narile, colindul bland ce ne mangaie urechile, bucuria unui cadou daruit din toata inima.
    Craciunul inseamna totul pentru mine. Nu il pot compara cu nimic. Este unic si mereu acelasi. Il astept in fiecare an. Vine si trece …

    RăspundețiȘtergere
  2. am dat like cu numele Ancu von C.

    Mi-am imaginat Crăciunul meu.
    Simţurile îmi dorm pe preşul cald de beteală lăsat la intrare. Dincolo de uşa clădită din mulţumiri puţine, Crăciunul meu are un oblon mare şi câteva mărunte uşi.
    Culorile nu au importanţă, ele sunt aleatorii – unii însă și-l pictează în alb și roșu. În visele mele numai pielea Crăciunului prinde culoare.
    Pereţii anotimpului ce însoțește Crăciunul păstrează imprimate umbre ale îmbrăţişărilor cu cei dragi. Baia are un feeling aparte, căci în ea pot să vorbesc singură și mereu calc pe răceala zăpezii, iar în bucătărie descopăr fericirea şi mă lăsăm furată de tăcerile stației de autobuz.
    În zilele de Crăciun, dimineaţa perfectă e una cu dragoste şi cafea. După-amiezile îmi sunt zăpăcite de promisiuni, replici memorate din cărţi și cântece calde de sărbători presărate din când în când cu ceva colinde.
    Seara, în semi-întunericul Crăciunului suntem doar noi doi. Simt moleciunea cearceafului mototolit de înghețul picioarelor mele. Crăciunul e cel mai frumos moment al anului și cea mai frumoasă sărbătoare ce mi-a fost dat să întâlnesc vreodată – când fericirea mea capătă dimensiuni apoteotice.
    Crăciunul e momentul când cărţile mele devin suporturi pentru ceşti cu ceai fierbinte sau vin cu scorțișoară şi unde dezordinea devine mulţumitoare. Crăciunul are aroma muzicii preferate și strălucirea bradului împodobit. Crăciunul e bucuria copilului ce mi-aș dori să-l am. E locul unde rămân mereu îndrăgostită de acel ”el”.
    Păstrez mirajul Crăciunului pentru toate frumoasele începuturi de iarnă ce vor veni.

    te pup si chiar m-am emotionat scriind randurile de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciunul pentru mine inseamna multe, inseamna daruinta si bunatate. De aceea Craciunul e sarbatoarea mea preferata. De Craciun orice om se transforma in ceva, in ceva mai bun imi place sa cred cu optimism, si chiar daca minunea rezista doar o singura zi, in cea de Craciun, e bine ca macar o data pe an facem si noi ceva pentru ceilalti.
    Mirosul de portocale e primul care mi vine in minte ……sanie..mirosul de zapada si gusutul ei in gura, mirosul manusilor umede si puse la uscat la gura aragazului.. ..off..
    Casa decorata cu miros de brad, nelinistea si curiozitatea cu care astepti sa desfaci darurile, colindele sau cina in familie….toate acestea inseamna

    Pe la colturi unii spun,
    Ca exista Mos Craciun,
    Ca i-ai scris si c-o sa vina ,
    Sa-ti aduca-n pumn lumina,
    Langa brad si langa foc
    Sa-ti aduca mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Like: Dumitru Mariana

    Pentru mine Craciunul inseamna un sentiment superb numai cand ma gandesc imi apare zambetul pe buze. Atunci totul e frumos, cadouri, bradul, colindatorii, chiar si familia adunata,totul e frumos.Cand ma gandesc la Craciun ma gandesc la frumoasa mea copilarie,la mirosul de portocala,la zapada si la tot ce e pur..pacat ca acum nu mai e nimic din acest mit....

    RăspundețiȘtergere
  5. am dat like cu numele: Pytyka Tha Pytyka Tha

    Craciunul ... Nu cred ca exista vreo sarbatoare mai frumoasa decat aceasta.
    Dincolo de asteptarea cadourilor, Craciunul e o sarbatoare a simturilor . Mirosul de cozonac , ce persista in Ajun, mirosul sarmalelor, dar si al altor bunatati traditionale , toate acestea iti incanta mirosul si gustul .Nu stiu ce'ar putea fi mai placut decat atat .
    Imi place sa merg sa cumpar bradul, sa-l impodobesc, sa merg la cumparaturile dinaintea Craciunului, sa stam impreuna, acasa la masa de Craciun, sa primesc musafiri si cadouri.

    RăspundețiȘtergere