duminică, 26 februarie 2017

O primăvară frumoasă începe cu Spring SuperBlog!

     În ultima vreme am tras chiulul de la scris pe blog. Nu știu să vă spun exact motivul. Poate din comoditate, poate din siguranța oferită de rutina zilnică, poate din lipsa inspirației sau poate...fără nici un motiv. Nici nu mai contează. Tot ce contează acum este că vreau să ies din această amorțire generală și să îmi ascut toate simțurile. Mi-e dor sa scriu, mi-e dor să vă scriu frumos. Și ce mă poate scoate din această amorțire mai ușor decât o competiție acerbă unde cei mai renumiți bloggeri se luptă pe viață și pe moarte. O competitție in care fiecare dă ce e mai bun din dorința de a-și demonstra sieși și lumii întregi că poate mai mult, că poate mai bine, că poate mai frumos. O primăvară frumoasă începe cu Spring SuperBlog. 
     N-am să vă mint că mi-a fost ușor să iau această decizie. Dimpotrivă. Nu e prima mea participare la SuperBlog și, prin urmare, știu exact ce luptă crâncenă am de dus. O luptă cu ceilalți bloggeri extrem de puternici, o lupta cu deadline-urile, o luptă cu inspirația, și, nu în ultimul rând o luptă cu voința și curajul meu de a scrie. Dar acest articol este declarația mea de curaj așa ca nu voi abandona lupta oricât de grea va fi ea.  Mi-am scuțit condeiul și ... start Spring SuperBlog 2017. Fie ca cel mai bun să câștige!
     Iar motto-ul meu va fi: și când nu mai pot, mai pot un puțin! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu