duminică, 24 septembrie 2017

Antioxidanții de la Ayurmed- lucruri care mă fac să fiu fericită!

     Suplimentele naturiste capătă o pondere tot mai mare pe piața farmeceutică (deși nu sunt neapărat incluse în această categorie). Există o explicație bine argumentată pentru ponderea tot mai mare pe piață și pentru numărul tot mai mare de utilizatori. 
     În primul rând, aceste suplimente sunt NATURISTE ceea ce înseamnă că sunt extrase din plante naturale (spre deosebire de medicamente care sunt 100% chimice, produse în laboratoare). Deasemenea, oferă printr-o simplă tabletă necesarul de vitamine, minerale, antioxidanți etc pentru organismul nostru pentru o întreagă zi. Iar principalul argument este faptul că, în stresul de zi cu zi, în această cursă contracronometru în care încercăm să facem față tuturor provocărilor și sarcinilor zilnice adeseori uităm sau nu avem timpul și energia necesară să oferim corpului nostru ceea ce are nevoie pentru a funcționa în parametri normali, la capacitate maximă. Intervin aici suplimentele naturiste care sunt atât de la îndemână. 


     Relația mea cu suplimentele naturiste de la Ayurmed a început de puțin timp. Am primit spre testare o cutie de tablete Antioxidant Star. Înainte să încep să le iau, așa cum facem toți de altfel, am vrut să mă documentez puțin despre acest produs. 



     Cutiuța conține 100 de tablete, recomandarea fiind să se administreze 1-2 tablete de 3 ori pe zi cu jumătate de oră înainte de mâncare. Asta înseamnă că cele 100 de tablete sunt suficiente pentru a face cu cură de o lună de zile. 
   Tabletele conțin extract din sâmburi de struguri, pulbere din fructe de Jujuba și Rodiu. Asta înseamnă că sunt 100% naturale și, fiind concentrate într-o singură pastilă, ne oferă ceea ce singuri nu am putea obține zilnic direct din plante oricât de mult ne-am dori. 
     Deși pare atât de simplu are o influență complexă în organsmul nostru. Se adreseaza sistemului nervos, imunitar, urinar, cardiovascular, digestiv.
     Acest proces de detoxifiere este extrem de important deoarece menține nivelul normal de antioxidanți în corpul nostru, ceea ce ne protejează de procese oxidative, degenerative și îmbătrânire prematură. 
     După perioada de testare pot să spun că recomand acest produs din toată inima. De ce? Pentru că înainte să încep să folosesc acest produs eram mereu obosită! De când am început să iau aceste tablete nivelul meu de energie a crescut și eu parcă strălucesc. Antioxidanții de la Ayurmed mă ajută să fac mai mult  din ceea ce mă face să fiu fericită! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu