duminică, 8 octombrie 2017

Complex Apicol Veceslav Harnaj- produse cu drag in România!

       Întotdeauna mi-au fost dragi și am fost atrasă de produsele produse în România. Simt o mândrie de câte ori intru în contact cu produse românești mai ales când acestea sunt foarte bune. Printre produsele românești care îmi sunt dragi sunt cele de la Complex Apicol Veceslav Harnaj. 
       De curând mi-a fost oferită ocazia, de care am profitat fericită, de a alege produse din acest brand pe care să le testez și apoi să împărtășesc impresiile mele cu voi. Nu pot spune că alegerea produselor a fost una ușoară deoarece multe produse mi-au făcut cu ochiul (ele au rămas undeva în wishlist), dar sunt mulțumită că am ales câteva produse care sunt pe sufletul meu. 











       Trei  produse de care corpul meu are nevoie în această perioadă, trei produse care sunt convinsă că vor fi pe gustul meu, la fel ca altele de la Complex Apicol Veceslav Harnaj
         Să înceapă testarea! Voi reveni în curând cu impresii despre fiecare dintre aceste 3 produse. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu