duminică, 11 mai 2014

REVIEW – Corector THE ONE ILLUSKIN ORIFLAME

In aceasta postare am sa va descriu Corectorul The ONE IlluSkin. Produsul  arata asa: 

IMG_7893

Este disponibil in 3 nuante:  Fair Light, Nude Pink si Nude Beige (eu am primit pentru testare Nude Beige). Produsul vine, ca si celalte doua produse surori (fondul de ten si pudra) din aceeasi gama,  intr-un ambalaj elegant, modern, intr-un tub practic, micut. Are o textura fina, destul de fluida, dar cremoasa si este usor de aplicat. L-am folosit impreuna cu fondul de ten si pudra pentru un machiaj de zi. 


IMG_7942


IMG_7940


CE SPUN EI:


Corector ce oferă acoperire graduală şi un plus de luminozitate. Conţine tehnologia HaloLight™, ce amplifică luminozitatea şi estompează imperfecţiunile, pentru un aspect final perfect. Formulă lejeră, non-grasă. 10  ml


http://www.youtube.com/watch?v=2jsC-F2aCLE

CE SPUN EU:


Face echipa buna cu fondul de ten despre care v-am vorbit aici si cu pudra  despre care v-am vorbit  aici. Are o putere de acoperire medie de aceea nu cred ca este foarte potrivit pentru persoanele care au cearcane puternice vinetii sau foarte inchise la culoare.


Dupa mai multe utilizari pot sa va spun urmatoarele:


AVANTAJE




  • are o acoperire medie

  • folosit impreuna cu fondul de ten si pudra da rezultate foarte bune

  • are un aspect natural si nu evidentiaza ridurile fine


DEZAVANTAJE:




  • nu am reusit sa gasesc dezavantaje


CONCLUZIA:


Este un produs foarte bun, de calitate si consider ca este recomandabil  persoanelor care nu au cearcane foarte accentuate.


Daca sunteti si voi tentate sa incercati acest produs il puteti gasi aici la pretul oferta de 9.99 LEI.


Voi ce  părere aveți despre acest produs? 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu