duminică, 11 mai 2014

REVIEW – OJE THE ONE BY ORIFLAME

In acest review vom face cunostinta cu  doua oje din gama THE ONE BY ORIFLAME . Am primit pentru testare doua nuante: Orchid si Cappucino. Astept cu nerabdare sa vad ce alte nuante vor mai face parte din aceasta gama.

IMG_7898

 

Sticlutele au 8 ml, culorile sunt foarte placute, iar ambalajul este, asa cum ne-au obisnuit cei de la ORIFLAME, simplu, dar elegant. 

oje rozoja capucino

 

AVANTAJE:


  • ambalajul simplu, elegant

  • pensula mai lata decat la majoritatea ojelor, putin rotunjita pentru a se adapta mai usor formei unghiei,  ceea ce ii ofera avantajul unei aplicari lejere

  • consistenta cremoasa, medie, ceea ce face aplicarea usoara

  • timp scurt de uscare (aproximativ 2-3 minute)

  • stralucire imediat dupa aplicare

  • rezistenta (rezista pana la 5 zile pe unghii in functie de adversitatile la care sunt supuse :))


oja roz 2

DEZAVANTAJE:

  • Dupa o perioada tinde sa isi piarda din stralucire dar nu il consider un dezavantaj major avand in vedere faptul ca eu folosesc mereu si un strat de protectie (overcoat)


CONCLUZIE:

     Imi plac ambele oje, imi place stralucirea si rezistenta lor si le vreau cu siguranta in preajma mea. 

IMG_7950

Voi ce  părere aveți despre cele doua nuante?Pe care o preferati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu