marți, 7 octombrie 2014

CAND IES LA VANAT, CAUT VANATOR ADEVARAT!

Salut! Sunt eu, femeia moderna!Femeia visurilor tale! Am 90-60-90, picioare lungi pana in gat, mers de caprioara si toate "rotunjimile" la care tu visezi de dimineata pana seara si de seara pana dimineata. Am si par blond (sau roscat, sau negru, daca vrei), ochi verzi si sunt atat de frumoasa pentru ca tocmai am coborat de pe coperta unei reviste cu fotomodele. Sunt eu, femeia care stie ce vrea, care stie cum sa obtina ce vrea! Si cand ies la vanat, caut vanator adevarat! Ai auzit bine! E doar o impresie ca doar voi barbatii vanati...De fapt noi ne lasam vanate...Dar o facem doar daca dam peste un vanator adevarat...

Acum am sa te invat ce inseamna sa fii un vanator adevarat. Ia un pix si noteaza. Nu e chiar atat de greu, dar daca nu stii notiunile de baza te pierzi in jungla urbana in care caprioara se intalneste mereu cu mai multi... vanatori. Asa ca tu trebuie sa te remarci. Tu trebuie sa fii vanatorul adevarat.

10563155_10152408666728763_3823601827418099807_n (1)


Vanatorul adevarat trebuie sa aiba toate atuurile...Trebuie sa aiba acele calitati atat de necesare pentru ca ea, caprioara, sa poata fi imblanzita inca de la primul contact. Trebuie sa ai sarm, sa ai o forta interioara care sa o atraga, sa o seduca, sa o cucereasca. Cum poti face asta? Iti trebuie o doza de farmec. Ce spui? Nu il ai? Pai nimic mai usor! Cu noua gama Gerovital H3 Men ai farmecul la purtator. Nu, nu e o gluma! Chiar e atat de usor! Usor pentru tine! Pentru ca cei care au creat aceasta gama au vrut ca tu, TU, sa fii vanatorul adevarat. Sa iti spun mai multe despre noua gama de cosmetice Gerovital H3 Men? 

Print


N-am sa iti descriu caracteristicile lor. Asta poti afla singur. Dar am sa iti demonstrez ce efect au ele.


"Scena: holul unei facultati...Eu, cu un brat de carti, ies de la un curs si cu pasi grabiti ma indrept spre o alta locatie, spre un alt curs. In graba mea ma izbesc puternic de ceva si, cartile mele, se imprastie ca frunzele de toamna sub un copac. In gandul meu: "Asta mai lipsea! Pierd acum minute pretioase adunand carti...Si oare ce idiot s-a postat exact in calea mea?" Fara sa ma uit in alta parte decat la carti incep sa le adun repede...In aceeasi secunda ma invaluie un miros...E puternic, masculin, sexy..."Poate nu e chiar atat de idiot...Miroase bine!"...O mana masculina, dar ingrijita, ridica pe rand cartile si mi le pune in brate, in timp ce o voce spune ceva...Nu aud ce spune...Nu ma pot concentra... Mirosul lui e absolut seducator, plin de farmec...Simt deja fluturi in stomac si imi trebuie putin curaj sa imi ridic privirea...Cand o fac, il zaresc printre genele care flutura timid, pe EL. Da, asa arata El, vanatorul adevarat. Are farmec! Imi zambeste, zambesc si odata cu zambetul lui hotarasc sa ma las vanata. Daca e un vanator adevarat, atunci isi merita prada ;)


P.S. Seman a felina sau a caprioara, dar sa fie clar: nu sunt o prada usoara! Decat daca vreau ;) 


IMG_0979


Acest articol a fost scris pentru Proba 1 – Farmec din cadrul competitiei Super Blog 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu