vineri, 7 noiembrie 2014

EU AM DOCTORUL MEU IN FRUMUSETE! TU?

Frumusețea personală este mult mai mare decat orice recomandare – Aristotel

Cand vine vorba de frumusete toti o cauta si toti o apreciaza. Cand esti femeie frumusetea este cu atat mai mult ravnita si, prin urmare, vanata. Din cele mai vechi timpuri, frumusetea a reprezentat o constanta in viata tuturor. In prezent, desi au trecut mii de ani, lucrurile stau la fel: vrem sa fim frumosi, vrem sa vedem frumusete in jur, prin urmare cautam mijloace de a sustine si de a ajuta frumusetea.

Uneori frumusetea trebuie mangaiata, trebuie ajutata sa iasa din cochilie. Eu am avut rabdare cu frumusetea mea si chiar am cautat un Doctor in Frumusete. De ce?

In adolescenta am avut un ten de invidiat. Nu am avut un ten acneic si tenul meu stralucea de sanatate si prospetime. Treptat anii au inceput sa treaca si sa lase urme pe fata mea. La inceput am incercat sa ignor aceasta problema spunandu-mi ca mie nu mi se poate intampla. Mai apoi am inceput sa ma invinovatesc, spunandu-mi ca, poate, daca as fi avut mai multa grija de tenul meu nu as fi ajuns la pete solare si la riduri fine. Acum am ajuns la momentul in care recunosc ca am aceste probleme si incerc sa le fac fata. Bineinteles ca indiferent de problema pe care o ai e mai usor sa o rezolvi cand ai alaturi un prieten. Prietenul meu la bine si la greu este Gerovital, Doctor in Frumusete. 

Asa cum stim cum totii Farmec are o experienta indelungata in cercetarea si crearea de produse cosmetice anti age, produsele companiei ajungand in peste 30 de tari, principalele piete de desfacere fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada, Dubai. Iar acum, Farmec a lansat prima linie de produse dermatocosmetice, Gerovital H3 Derma+ Prof. Dr. Ana Aslan -prima gama de produse anti-age din lume. Gerovital Doctor in Frumusete reprezinta garantia inovatiei si a calitatii iar noile produse certifica clinic eficienta produselor.

descc483rcare


La baza cosmeticelor Gerovital H 3 Prof. Ana Aslan se afla un complex inovator. Acest complex inovator contine trei ingrediente esentiale pentru ingrijirea tenului matur: acidul hialuronic, vitamina E si Juvinity supranumit Complexul tineretii sau Rezervorul de tinerete indelungata al pielii. Aceste ingrediente actioneaza impreuna impotriva imbatranirii tenului, pentru un ten care se simte si arata mai tanar, astfel:

  • Acidul Hialuronic hraneste si hidratează tenul matur in profunzime, redandu-i supletea si restaurand bariera hidro-lipidica de protectie.

  • Vitamina E permite eliminarea efectelor negative ale radicalilor liberi asupra tenului, protejand acidul hialuronic, fibrele de colagen și elastina proprii pielii.

  • Juvinity, complexul inovator care a reinventat formularea de succes a Gerovitalului, supranumit „Complexul tineretii” sau “Rezervorul de tinerete indelungata al pielii”, are efect de intarziere a procesului de imbatranire metabolica a nucleului celulelor, devenind astfel posibila revigorarea replicarii celulare si pastrarea aspectului sanatos al pielii.


Indiferent de tipul de ten pe care il posezi acum ai Gerovital, propriul tau Doctor in frumusete pentru: ten deshidratat, ten sensibil, ten gras/acneic si ten ridat.

http://www.youtube.com/watch?v=vvfZuX6mNCM

Din Gama Gerovital H3 Classic este alcătuita din 15 produse :

Primele fac parte din categoria produselor de curatare si hidratare: 

1. Fluid de curatare si demachiere pentru fata si ochi  Gerovital H3 Derma+

GerovitalH3DermaFluid-curatare_fata-ochi_flacon200ml22. Crema activ hidratanta 24 h Gerovital H3 Derma+

GerovitalH3DermaCremaactivhidratanta24hcutie


3. Crema masca calmanta si regeneratoare Gerovital H3 Derma+


GerovitalH3DermaCremamascacalmanta_tub_50ml


4. Crema dermoreparatoare Gerovital H3 Derma+


GerovitalH3DermaCremadermoreparatorie_tub_50ml


5. Crema emolienta super hidratanta Gerovital H3 Derma+


GerovitalH3DermaCrema_emolienta_tub_100ml


 Urmeaza apoi produsele pentru ingrijirea tenului gras si acneic:


6. Crema antiacneica Gerovital H3 Derma+


GerovitalH3DermaCremaAntiacneica_tub_50ml


7. Gel spumant purifiant Gerovital H3 Derma+


gel-spumant-purifiant-ten-gras-gerovital-h3-derma-200-ml-farmec-10043039


8. Emulsie hidratanta matifianta Gerovital H3 Derma+


emulsie-hidratanta-matifianta-ten-gras-gerovital-h3-derma-50-ml-farmec-10043047


Iar pentru tenul ridat avem iarasi o serie de produse astfel incat sa putem alege ceea ce se potriveste cel mai bine tenului nostru:


9. Crema anti-rid şi fermitate Gerovital H3 Derma+


GerovitalH3DermaCremaantiridsifermitatecutie


10. Crema anti-rid contur ochi Gerovital H3 Derma+


GerovitalH3DermaCrema-antirid


11. Activator antirid Gerovital H3 Derma+


ActivatorantiridGerovitalh3DermaPlus


Iar pentru ingrijirea parului avem 4 produse:


12. Tratament anti-cadere par, fiole Gerovital H3 Derma+


GerovitalH3DermaTratamentAnticadere_fiole


13. Sampon antimatreata Gerovital H3 Derma+


GerovitalH3DermaSampon_antimatreata_flacon200mlcutie


14. Sampon pentru scalp sensibil Gerovital H3 Derma+


GerovitalH3DermaSampon_scalp-sensibil_flacon200mlcutie


15. Șamponul anticadere Gerovital H3 Derma+


download


Eu sunt fana Farmec si sunt mandra de acest brand romanesc,  asa ca sunt extrem de bucuroasa de lansarea acestei game pentru toate varstele, pentru toate tipurile de ten.


1979619_10152457283148763_9106100995513650135_n


Produsele pe care eu le ador din aceasta gama si care rezolva problemele cu care ma confrunt in acest moment sunt cele anti rid si fermitate. Eu am Gerovital, Doctorul meu in Frumusete! Tu?


Acest articol a fost scris pentru Proba 13–Farmec, Adio, ten sensibil! , din cadrul competitiei  Super Blog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu