duminică, 26 iunie 2016

De profesie visatoare!

      De profesie visatoare! Visez oricand, oriunde, cu si despre orice! Imi place sa visez cu ochii deschisi! Unele vise sunt noi, altele sunt vechi cu haine noi! Visele mele sunt mereu pline de culoare si sunt atat de indraznete incat nu am curaj sa le dau forma in cuvinte! Doar gandurile mele le stiu! 
        De ce visez mereu? Pentru ca realitatea mi-a dovedit ca, cu cat visezi mai mult, cu atat ai sanse ca visele tale sa se indeplineasca! Am avut vise mai mici, care pareau totusi imposibil de realizat! Si totusi, incet, incet au prins contur! Si de la vis la realitate a fost doar un pas! 
         Asa ca visez! Mereu! La tot ce vreau! Un vis de-al meu, mai vechi, dar mereu cu alta forma, este acela de a avea o casa! O casa cu gardulet alb, cu o curte verde, cu un caine si copii care alearga si se joaca in curte! 

       
              Visez! Visez? Si ce daca! Visele mele mereu prin contur! Cu cat sunt mai reale cu atat sunt mai aproape de realitate!
          Asa ca am inceput sa caut! De ce ai nevoie pentru a construi o casa? In primul rand de materiale de constructii. Gasesc aici tot ce am nevoie ca visul meu sa devina realitate!
               

           


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu