joi, 28 iulie 2016

De la balena la sirena e doar un pas!

     Acest articol va fi despre cum sa te mentii in forma...Intr-o forma...Dar nu intr-o forma oarecare...Ci intr-una de invidiat...
     Asa ca voi incepe cu a va spune ca de la "balena" la "sirena" e doar un pas...Si invers la fel, bineinteles. 
     Inainte sa devin mama aveam o forma bine definita, de sirena, fara ca macar sa misc un deget in acest sens...Cu mancarea ma intelegeam de minune deoarece oricat as fi mancat ramaneam sirena...Asa ca, pe buna dreptate, atunci cand intalneam pe strada o  doamna cu forme rubensiene, sirena din mine se revolta si spunea, de-a dreptul malitios uneori: Cum sa ajungi asa balena, Doamne? Oare femeia asta nu are oglinda acasa?
     Si, cum in viata soarta mereu se razbuna, dupa intrarea in viata mea a unui copil, incet incet am inceput sa imi schimb forma devenind eu insusi o ... "balena". Fiind in randul "balenelor" am inceput sa imi gasesc scuze: eu am un copil, sunt mama nu mai am timp sa ma ocup atat de mine, mi s-a schimbat metabolismul etc. Pana intr-o zi cand cineva m-a intrebat daca voi avea fetita sau baiat. Atunci am avut o revelatie si i-am raspuns: Nu, ciocolata, bomboane, prajitura etc. Gluma a prins si interlocutorul a ras...Dar revelatia mea a fost aceea ca de la balena la sirena e un singur pas.Ce inseamna asta? Inseamna ca pasul acela il reprezinta ambitia. Adica si in viata e ca la film: trebuie sa dai Action inainte sa inceapa! 
     Mi-am dat seama ca doar ambitia imi lipseste deoarece in jur avem atatea mijloace de a ne mentine in forma incat e imposibil daca iti doresti cu adevarat sa nu reusesti. E atat de usor in ziua de azi sa faci sport sau fitness, sa iti mentii sanatatea, sa iti masori nivelul de activitate sau caloriile arse...
      Asa ca umatorul meu pas este acela de a imi gasi un prieten care sa ma insoteasca pas de pas in calatoria de la balena la ...sirena... Un partener care sa ma insoteasca in sanatatea si activitatea mea fizica: https://www.evomag.ro/SOLUTII-MOBILE-Smartwatch/Apple-Smartwatch-Apple-Watch-Sport-MLC62-Retina-Display-Bluetooth-Wi-Fi-Bratara-Silicon-Sport-42mm-Carcasa-din-aluminiu-Rezistent-la-apa-si-praf-Auriu-Gri-1553227.html . 

     Apple Watch ma va ajuta sa duc o viata sanatoasa si activa si, bineinteles, sa devin iarasi sirena! Toate notificarile importante imi vor fi transmise in timp util. Pentru ca eu sa fiu sanatoasa si frumoasa Apple Smart Watch imi va masura intensitatea antrenamentelor, imi va monitoriza activitatea si imi va incuraja obiceiurile sanatoase. Pentru ca eu sa fiu in forma...de sirena!
      

    Am ales sa mi-l comand de pe evomag.ro pentru ca am mai multe avantaje: asistenta profesionala, livrare gratuita, 24 de luni garantie si posibilitatea de a plati in rate!
     Eu mi-am ales partenerul in calatoria de la "balena" la "sirena"! Tu ce partener alegi? Si, nu uita, de la balena la sirena e doar un pas! 



9 comentarii:

  1. Ai dreptate! Bun titlul...
    Si eu am de muncit acum pentru a ajunge la forma maxima avuta inainte de sarcina. De cand ma tenteaza un asa partener, un ceas din asta inteligent cu nspe mii de functii :-D Te mobilizeaza, mai mult ca sigur!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate! Din fericire pentru mine eu ma incadrez inca in categoria sirena si dupa ce am nascut, dar sunt de acord cu tine ca nu trebuie sa te culci pe o ureche.

    RăspundețiȘtergere
  3. este un pas dar vorbim de un pas mare, destul de greu de facut. Totusi, e bine ca aveam astfel de gadgeturi aliate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am un metabolism foarte bun si nu reusesc sa ma ingras oricat, orice si oricand as manca! Chiar si dupa nastere mi-am revenit incredibil de repede. La botez am incaput intr-o rochie pe care am cumparat-o inainte sa raman insarcinata. E bine totusi ca exista gadget-uri care sa ajute persoanele mai putin norocoase sa mentina in forma. Eu as dori totusi sa ma ingras cateva kg, desi ma simt bine si asa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eeee, doar un pas... un pas de uriaș!!! E bine că ,totuși, avem astfel de ajutoare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maaaamaaaa..... innot pe aici numai printre sirene.:D Ce bine ar fi daca acest gadget ar rezolva problema, care e o problema foarte complexa. Unii judeca gresit "ca bagi in tine ca vaca"( scuzati-mi expresia) dar asa suntem noi romanii, ne pricepem la toate. Oare pe cand un gadget care sa monitorizeze si alte "chestii"

    RăspundețiȘtergere
  7. Un gadget util si interesant. Mi as dori sa cumpar si eu unul sa il fac cadou cuiva drag.

    RăspundețiȘtergere
  8. mi-ar trebui si mie mai ales ca trebuie sa mai dau joc ceva kilograme de dupa sarcini

    RăspundețiȘtergere