duminică, 5 noiembrie 2017

Produse cu drag în România- produse de Complex Apicol Veceslav Harnaj!

    Mi-e drag și, nu de puține ori, dor de povești de succes românești! Una dintre aceste povești este cea scrisă de Complex Apicol Veceslav Harnaj. Este povestea unor produse ”produse cu drag”  în România! Produse dragi, produse de suflet și cu suflet, produse ca la bunica acasă! Produse sănătoase și bune pentru noi, românii și româncuțele de pe meleagurile României! 
    Și, pentru că iubesc produsele românești, și, pentru că vreau ca ele să fie cunoscute de cât mai mulți oameni, astăzi, am să vă prezint trei astfel de produse. Două dintre ele sunt produse de hidratare iar unul este un produs dintr-o categorie nouă pentru mine, și anume, din categoria produselor energovitalizante.


    Primul produs pe care doresc să vi-l prezint, pe care bineînțeles, l-am testat înainte este Apidermin Lux- cremă de față cu lăptișor de matcă, unt de cacao și vitamina A. 


       Încă de când citim denumirea acestui produs facem cunostință cu substanțele care o alcaătuiesc! Și sună bine nu? Lăptișorul de matcă (una dintre cele mai puternice substanțe naturale cu efect antirid), untul de cacao (recunoscut pentru proprietățile sale de hidratare, fiind unul dintre cei mai fini emolienți naturali) și vitamina A (un celebru aliat împotriva ridurior datporită acțiunii sale antioxidante)  își unesc forțele pentru a asigura cea mai bună hidratare și pentru a preveni îmbătrânirea prematură a tenului. 
     Textura este extrem de densă (așa cum ar trebui să fie pentru o hidratare în profunzime), de consitenta unui unt (probabil consitența este dată în special de untul de cacao), iar mirosul este unul destul de puternic, dar plăcut. Durează puțin până intră în piele (prin mișcări circulare crema se topește și întră în piele) iar pielea este instantaneu hidratată. Fiind o cremă grasă, hidratantă o recomand în special tenurilor cu tendință de uscare, deshidratate, obosite. Recomand folosirea ei seara deoarece crema rămăne o perioadă pe față și astfel tenul poate beneficia de o hidratare îndelungată și nici nu vă deranjează prezența ei pe față.


     Un alt produs testat de mine este Apidermin complex antiaging cremă pentru ochi cu lăptișor de matcă , acid hialuronic, ulei de sâmburi de struguri și vitamina E.

â

    Și de această dată, componentele cremei sunt naturale, prietenoase cu pielea noastră oferindu-ne cea mai puternică barieră antiaging. Lătișorul de matcă, acidul hialuronic, uleiul din sîmburi de struguri și vitamina E sunt exact ce aveam nevoie în zona ochilor. De ce? Pentru că niciodată nu dorm suficient (cred că sunt singura, nu? ! :) ) și mereu am cearcăne, piele obosită în jurul ochilor, care nu numai că îmi confera un aspect mai bătrân, dar este și startul ideal pentru apariția ridurilor fine, această cremă vine ca o mână care șterge nopțile nedormite sau odihna insuficientă. 
     Are o textură lejeră, intră ușor în piele și aproape imediat simți o hidratare plăcută, fără să irite ochii. O recomand cu drag dacă vreți un aliat împotriva oboselii și ridurilor fine. o puteți folosi atât dimineața, cât și seara. 

    Cel de-al treilea produs, așa cum v-am spus deja, face parte dintr-o categorie de produse de la Complex Apicol Veceslav Harnaj de care nu am știut până acum și care mi-a atras atenția, și anume categoria produselor energovitalizante. Și până la urmă, de unde este cel mai indicat să ne luâm energia și vitalitatea dacă nu din natura din care facem și noi parte? 
    Azi vă prezint un produs din această categorie pe care l-am îndrăgit de la prima utilizare pentru efectele sale și pe care cu siguranță il voi avea mereu la îndemînă de acum înainte mai ales în sezoonele în care există cel mai mare risc de îmbolnăvire sau stări de slăbiciune ale organismului (primăvară și toamna). Este vorba de Apis Sana- Tinctura de Propolis Forte. Ce conține? Apa, alcool și propolis 30 %. Și, chiar dacă este încadrat la energovitalizante, vreau să vă spun că eu l-am folosit și la mine a avut rezultate încredibile împotriva răcelilor. Este adevărat că de fiecare dată când am simțit durere în gât (la cel mai mic semn de răceală) nu am așteptat ca aceasta să evolueze spre altceva și am consumat tinctura de propolis forte! Și coincidență sau nu, încă nu am prins (sau nu m-a prins) nici o răceală! 


     Vă recomand cu drag produsele produse în România! 


Un comentariu: