vineri, 5 august 2016

Ma-ntorc la tine, iar si iar...!!!!

         De cand ma stiu am iubit marea! Am iubit marea inainte sa o fi vazut vreodata, iar cand ne-am intalnit prima data a fost "dragoste la prima vedere". Iubesc marea si tanjesc dupa ea in fiecare an! Numar zilele pana la reintalnirea cu ea...Slagarul "ma-ntorc la tine iar si iar....mare albastra" mi se potriveste ca o manusa. 
          Nici nu ma intereseaza unde o sa stau, unde voi dormi...Important e sa fiu aproape de mare, sa ii aud si simt fiecare respiratie! 
       Bineinteles, sotul meu, satul de refrenul, vreau la mare, s-a consolat cu ideea ca in fiecare an marea e pe lista! Nici nu mai mormaie pentru ca stie ca sortii de izbanda nu sunt de partea lui. Incearca doar, cu glas abia auzit, sa restranga cumva ceea ce apare in bagajele de carat cu noi. Altfel spus, sa nu caram toate sifonierele. Dar....
         Facutul bagajelor incepe cu aproximativ o luna de zile inaintea plecarii...Cine vine la noi in aceasta perioada, de regula ne intreaba daca ne mutam? Iar eu raspund ca da! Ne mutam la mare!
           Ce vine pus in bagaje? Aproape tot! N-am sa va plictisesc cu lista (care e fara sfarsit!) si nici n-am sa va spun ca jumatate din ceea ce ducem cu noi nu este folosit deloc (doar plimbat!). Intotdeauna mai este putin loc asa ca mai luam inca ceva cu noi, "in caz ca ne trebuie". 
            Anul acesta trebuie, musai, inainte de plecare, sa gasesc o pereche de sandale care sa se asorteze cu cea mai noua salopeta cumparata. Si am gasit exact perechea care nu va lipsi din bagajul meu pentru mare. Sunt sandalele perfecte pentru mine, care se asorteaza intr-un mod romantic cu mine, cu soarele si cu marea. 

      Si ca totul sa fie si mai frumos, cireasa de pe tort, este faptul ca daca comand (eu sau tu) de pe zorile.ro pana pe data de 21 august am/ avem sansa de a castiga o vacanta Sandalandala la mare impreuna cu inca 7 prieteni? Cum? Nu iti vine sa crezi? Exact asa e! Poti castiga, o vacanta in Vama Veche, pentru tine si inca 7 prieteni, vacanta in care ai asigurat transportul, micul dejun si camparea! ce vrei mai mult?


      Eu am facut deja comanda (chiar si la un singur produs comandat intri in tragerea la sorti) si am inceput sa cant iarasi "Ma-ntorc la tine, iar si iar..mare albastra!". Cine stie, poate acolo sus, cineva ma aude, si anul acesta voi vedea marea de 2 ori. You may say I a a dreamer....

5 comentarii:

  1. Foarte tentanta oferta, mai ales ca nu am fost niciodata la mare. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase sandalele iar concursul este super, cine nu si-ar dori o excursie gratuita la Vama Veche in plin sezon estival? Mult succes

    RăspundețiȘtergere
  3. sandalele sunt superbe si se asorteaza la muulte tinute asa ca sunt un must categoric

    RăspundețiȘtergere
  4. Sandalele alese de tine sunt superbe si iti doresc bafta la concurs.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam scumpe pentru cateva curele Material:Piele intoarsă, material sintetic ,Talpă exterioară: Cauciuc....Dar gusturile nu se discuta.

    RăspundețiȘtergere