Pe data de 1 aprilie 2014 a avut loc lansarea oficiala a noului brand de make-up de la ORIFLAME, intitulat sugestiv THE ONE , iar incepand cu catalogul numarul 5 produsele din aceasta gama pot fi comandate si de catre clienti. Noul brand THE ONE m-a atras din prima clipa deoarece stiu ca produsele Oriflame inseamna eleganta, frumusete, feminitate si nu in ultimul rand calitate! Iar imaginea brandului THE ONE este Andreea Raicu, ceea ce imi inspira si mai multa incredere si dorinta de a testa noile produse.
Cei de la ORIFLAME au lansat o provocare pentru bloggeri si anume aceea de a testa produsele ce fac parte din noul brand. Asa ca nu ma pot abtine si ma inscriu si eu in randurile celor care ard de nerabdare sa primeasca, sa testeze si apoi sa impartaseasca parerile lor despre aceste produse.
Brandul THE ONE BY ORIFLAME cuprinde trei game: Frumusete de zi cu zi, Mega Impact si Ultra Rezistenta, game potrivite pentru orice moment al zilei, pentru orice situatie, dar mai ales pentru orice gusturi.
Le multumesc celor de la Blogal Initiative, portalul cu concursuri pentru bloggeri, pentru oportunitatea oferita si sa ma inscriu si eu in comunitatea internationala „The ONE Collective” pentru a testa noile produse de la ORIFLAME. Nu pot alege ce anume as dori sa testez pentru ca sunt ca un copil intr-un magazin de dulciuri. Cu siguranta nu ar putea alege asa cum nu pot nici eu. Doresc sa testez absolut tot: fondurile de ten, fardurile crema, anticearcanul, rujurile, luciurile de buze, ojele etc.
Mai multe informatii despre acest brand gasiti aici http://ro.oriflame.com/products/the-one
Dupa ce voi intra in posesia acestor minunate produse si le voi testa voi reveni cu impresii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu