Aceste magazine online exista datorita noua...Asa ca intre magazinele online exista o adevarata competitie pentru a "castiga" cat mai multi vizitatori, fiecare vizitator reprezentand un potential client. Succesul unui magazin online depinde de retargeting.
Ce inseamna RETARGETING?
In termeni accesibili noua inseamna o buna cunoastere a pietei si a nevoilor potentialilor clienti, crearea unei legaturi personalizate cu acestia astfel incat sa ii faci sa se simta speciali. Altfel spus este modul in care transformi un potential client intr-un client, ba mai mult in clientul tau. Cum poti face acest lucru?
Simplu cu RETARGETING prin:
- realizarea de newslettere personalizate, individualizate
- realizarea unor emailuri tintite si a unor SMS individualizate
- segmentarea bazei de date & testare A/B
- un sistem de recomandari individualizat
Ca si potentiali clienti suntem invadati zilnic de sute de mesaje publicitare, uneori de-a dreptul frustrante, care nu prezinta nici un interes pentru noi si care ne consuma timpul si ne strica buna dispozitia. Cu siguranta astfel de stari create rerezinta o pierdere pentru cei care folosesc astfel de metode de promovare. Daca vrei sa iti promovezi afacerea trebuie sa o faci cu cap, fara prea multa insistenta. Doar stie toata lumea "ce-i prea mult, nu-i sanatos!". Asa ca cei de la RETARGETING te ajuta in acest sens. Clientul va avea o legatura "sanatoasa" cu magazinul online promovat, va fi la curent cu promotiile, noutatile intr-o maniera personalizata, dar fara a se simti agasat sau sufocat de acestea. Astfel iti asiguri cresterea vanzarilor!
Vrei ca afacerea ta online sa fie profitabila si eficienta? Retargeting pentru e-commerce este punctul pe I de care ai nevoie!
Articol scris în campania “Retargeting” din cadrul competiţiei Vara Bloggerilor/BlogAwards.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu