luni, 7 iulie 2014

STRATEGIE DE MARKETING: OBIECTE PROMOTIONALE PENTRU CLIENTI

Una dintre cele mai simple si eficiente strategii de marketing de pe piata la ora actuala este fidelizarea clientilor cu ajutorul obiectelor promotionale. Asadar oferindu-le clientilor un obiect promotional (in orice forma ar fi el: pixuri, brelocuri etc) ii tansmiti acestuia ideea ca apreciezi colaborarea cu el, ca iti doresti o colaborare in continuare si, de asemenea, iti faci cunoscut brandul pe care il reprezinti. 

Aceste obiecte personalizate cu logo-ul sau brandul companiei pe care o reprezinti reprezinta cea mai ieftina, dar eficienta cale de a comunica cu actualii si potentialii clienti.

Cred ca si tu, ca si mine, ai primit in timp macar cateva obiecte promotionale. Am primit pungi personalizate, sacose pentru cumparaturi personalizate, brichete personalizate, brelocuri personalizate, tricouri personalizate, cani personalizate, prosoape personalizate etc. Le folosim mereu pentru ca sunt obiecte utile si mereu avem in prim plan imaginea (logo-ul) firmei de la care am primit obiectul respectiv. Asa ca da, aceste obiecte personalizate sunt cea mai simpla cale de comunicare. 

De curand am descoperit un magazin online in care gasesti o varietate de produse personalizate. Pe site-ul companiei Hell Advertising gasesti obiecte promotionale precum tricouri personalizate , pixuri personalizate Promotion sau sacose pentru cumparaturi.

logo (4)


Avand o varietate atat de mare de obiecte promotionale poti sa mergi pe obiecte pomotionale clasice (pixuri, brelocuri, brichete, tricouri etc) sau poti alege sa iesi din tipare si sa personalizezi tricouri, ceasuri, mingiute antistres etc.


Trebuie doar sa rasfoiesti rafturile virtuale ale site-ului, sa gasesti obiectele promotionale de care ai nevoie si sa le comanzi. Este chiar atat de simplu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu