vineri, 5 august 2016

Flanco- clientul nostru, stapanul nostru!

        Nu stiu daca ati auzit, dar recent FLANCO, a lansat serviciul Suport Clienti Non- Stop, serviciu disponibil gratuit la numerele de telefon 037.447.71.40 sau 021.203.81.70. Serviciul #suportclientinonstop de la #flanco este disponibil 24 de ore din 24 de ore, 7 zile pe saptamana. Asta inseamna ca poti suna oricand! Si este gratuit! Pe langa asta, Flanco si-a propus ca timpul in care, tu, clientul lor, il petreci in asteptare sa fie cat mai scurt, adica sub 40 de secunde. Sa vedem daca au reusit. Am sunat la serviciul Suport Clienti Non- stop si am inregistrat totul. 


       Din momentul in care a telefonul  a inceput sa sune a durat exact un 1 minut si 2 secunde pana cand apelul meu a fost preluat. Un timp foarte bun, comparativ cu alte servicii suport pentru clienti, unde am asteptat de la 10 minute in sus (uneori am renuntat din acest motiv). Operatoarea care mi-a raspuns a fost foarte amabila oferindu-mi informatii detaliate la toate intrebarile puse. O experienta pozitiva, spun eu, asa ca, le doresc celor de la Flanco, cat mai multe intiative de acest fel, initiative care dovedesc ca pentru ei relatia cu clientul este foarte importanta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu