duminică, 27 iulie 2014

CU SMARTPROTECTION AM SCAPAT DE STRES!!!

Timp de vreo 10 ani am folosit acelasi telefon...O sa spuneti ca "sunt cu capul"...Probabil aveti dreptate...Dar pe principiul "las-o, ma, ca merge asa, ne-am obisnuit cu ea" nu vroiam nici un ruptul capului sa schimb vechiul telefon (un Nokia cu clapeta) care se dovedise rezistent la cele mai variate socuri (ca de exemplu atunci cand in graba de a duce ceva la bucatarie in timp ce cel mic atinsese deja numarul legal de decibeli pe care il poate suporta un om l-am inchis in frigider)... vreo 3 ore pana m-a sunat mama si atunci mergand dupa melodia telefonului am descoperit unde era exilat acesta... A mai mers o sa va intrebati? Da! Doar era eroul meu...Pana cand n-a mai putut...Pur si simplu! Si a trebuit sa il las la pensie, sa se bucure de batranete...

Si aici incepe stresul...Cum? Pe banii mei! Sotul, pasionat de gadgeturi, a profitat de moment sa imi cumpere un smartphone...Cam scump pentru gusturile mele...Dar cum calul de dar nu se cauta la dinti am intrat in posesia lui cu un stres destul de mare avand in vedere ca mi se parea ca telefonul meu e mai smart decat mine...Incet, incet ne-am imprietenit si am ajuns la concluzia ca isi merita banii...Dar a aparut un stres...Eu sunt obisnuita sa fac mai multe lucruri deodata Sunt un fel de  mic Napoleon...Mic, zic, pentru ca nu imi ies lucrurile asa cum ii ieseau lui...Dar sa detaliem: vorbesc la telefon in timp ce spal vase, sterg praful, invart in mancare etc...Toate astea fara casti ci intr-o pozitie perfectionata in timp in care umarul se uneste cu obrazul astfel incat telefonul sa fie suficient de incatusat pentru a nu se inchide, dar sa nici nu alunece...Si ghiciti ce? Nu imi iese intotdeauna...Adica de multe ori nu imi iese finalul fiind acelasi: smartphonul meu aterizand, in functie de situatie, pe moale sau pe tare, dar de fiecare data cu stresul aferent din partea mea. 

Ultima cadere neamortizata de nimic a smartphonului meu a cauzat mai mult stres decat pot eu suporta asa ca m-am hotarat! Trebuie sa iau masuri!

Pe  Smart Protection am gasit o folie antisoc perfecta pentru a proteja telefonul meu de cel mai mare dusman al lui, EU. 

phonesfullbody


Smart Protection  este cea mai noua folie de protectie aparuta pe piata. Un produs creat special pentru a oferi clientilor nostri solutia unei protectii inteligente.

Acest produs are o garantie de 10 ani impotriva ingalbenirii, deteriorarii, exfolierii si pierderii claritatii. Smart Protection este cu adevarat cea mai revolutionara folie de protectie inventata vreodata.

Folia este compusa din 4 straturi speciale cu o grosime totala de 0.2mm. Stratul de suprafata fiind creat din polimeri speciali elastomeri  care “se vindeca” in timp eliminand orice urma de zgarietura. Datorita compozitiei folosite partea lipicioasa a foliei nu lasa nici o urma in cazul in care se doreste schimbarea sau inlaturarea ei.
Folosita in diferite domenii printre care amintim: domeniul militar, automobilistic, spatial. Gandindu-va la un  ferrari protejat cu Smart Protection,  puteti aprecia calitatea acestei folii si sansa unica de a o avea instalata pe telefonul, tableta, iPod-ul, laptopul sau chiar pe masina sau ATV-ul dumnevoastra.

Pentru ca ne plac clientii multumiti expertii nostri creaza matritele respectand dimensiunile unice pentru fiecare model. Calitatea decupajelor este garantata de aparatura moderna care este folosita in acest scop.

Folia de protectie este usor de instalat folosind accesoriile incluse in pachet gratuit.
Pachetul contine : Folie Smart Protection, microfibra, card de instalare (smart squeegee), spray.

Fullbody: Include folie de protectie pentru – display si spatele device-ului
Display: Include folie de protectie pentru ecran.
Spate: Include folie de protectie pentru spatele device-ului

Smart Protection iti ofera cea mai buna Folie de protectie Nokia Lumia 625, Calitate Premium Dovedita, acum la un pret corect!

De asemenea m-am hotarat sa imi iau si sticla securizata deoarece acum este la reducere pe site ( de la 120 de lei la doar 55 de lei) si asa voi avea protectia perfecta pentru Smartul meu. Care este ea si la ce foloseste?

tempered-glass-display2


Ultra Smart Protection (sticla securizata) este o protectie speciala care are in componenta sticla tratata termic si chimic pentru a proteja display-urile telefoanelor impotriva socurilor si zgarieturilor absorbind efectiv impactul (perfecta pentru telefonul meu care are parte de mai mult impact decat ar fi admis) :)  

  • Ultra Smart Protection ofera o claritate uimitoare a ecranelor, senzitivitate idicata si confortul unei atingeri delicate.



  • Are un strat anti ulei, acesta oferind protectie impotriva petelor si reducerea semnificativa a amprentelor.



  • Duritatea suprafetei este ceea mai mare existenta in prezent : 9H.



  • Sticla extrem de subtire obtinuta printr-un proces tehnic avansat.



  • Strat de silicon creat special pentru protectia impotriva socurilor.



  • Stratul de silicon adeziv ofera o lipire sigura si fara urme in cazul dezlipirii voite.


Tehnologie rezistenta la zgarieturi

Tempered-glass-cutting


Gradul de rezistenta 9h ofera protectie ridicata impotriva zgarieturilor zilnice si a eventualelor situatii in care telefonul este supus unor socuri.

Transparenta ridicata

Tempered-glass-clear


Grad de transparenta de 100%, suprafata uniforma, placuta la atingere, culorile display-ului tau vor fi originale.

Poate fi folosita repetat

Tempered-glass-reutilizare1


Usor de inlaturata fara sa lase urme de adeziv pe suprafata display-ului.

Testata anti-soc

Tempered-glass-antiexplozie


Cea mai buna protectie “anti-explozie” de pe piata. Are o abilitate excelenta in protejarea telefonului impotriva loviturilor. In cazuri extreme, daca ajunge sa se sparga, nu se dezintegreaza in bucatele mici ci ramane compact pentru siguranta utilizatorului.

Tempered Glass – Ultra Smart Protection Iphone 5s se potriveste perfect cu telefonul tau.

Cu siguranta vei vrea sa alegi si tu SmartProtection cand vei afla ca întreaga gamă de folii de protecţie beneficiază acum de livrare gratuită la comenzi de minim 60 ron. 

livraregratuitapeste60lei


Cu Smart Protection eu am scapat de stres, iar telefonul meu de socuri! WIN- WIN SITUATION! Tu te-ai hotarat? E simplu!


Articol scris în campania “SmartProtection”  din cadrul competiţiei Vara Bloggerilor/BlogAwards .

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu