duminică, 27 iulie 2014

VARA E CA IARNA! CU CLIMATICO.RO!!!

Cu ceva timp in urma Basescu decreta plin de seriozitate si calm ca "iarna nu-i ca vara"...In urma acestei fraze hilare tot romanul stie clar, mai serios sau mai in gluma, diferenta dintre anotimpuri (pana la Basescu aceasta diferenta nu era clara, noroc cu el ;) 

Dar sa revenim la oile noastre..Si sa va spun ca vara e ca iarna!!! Da,  da! Clar!  Am tupeu,  nu? Sa il contrazic taman pe magnificul nostru presedinte! De ce fac acest lucru? Pentru ca pot! Pentru ca am cu ce, ma, am cu ce!

Dar iar m-am abatut de la calea cea dreapta... 

Stau la apartament. Un apartament ce seamana mai mult sau mai putin cu vechile apartamente- tot cutie de chibrituri ca pe vremuri, dar putin mai moderna. Al meu drag apartament e sus, tot mai sus, si asta nu pentru ca imi plac inaltimile in mod deosebit ci pentru ca m-am intins cam atata cat mi-a ajuns plapuma...Astfel am cumparat un apartament tip mansarda consolandu-ne cu ideea ca fiind bloc nou, izolat exterior, si fiind si sus, atat de aproape de soare, facturile de gaz vor fi mai jos iarna...Bineinteles am evitat sa ne gandim cam cat de sus vor fi gradele vara  ;)  Big mistake... Pentru a a venit vara si ne "coacem" efectiv in apartament...Stiu o sa ziceti ca romanul isi face iarna car si vara sanie! O fi asa nu zic nu, dar uite ca eu m-am trezit cam tarziu...Cam atat de tarziu incat mercurul din termometrul din camera bate 30 si conexiunile dintre neuronii mei stau sa se supraincalzeasca si sa faca scurtcircuit...Si ca si ironie a sortii la radio se canta 30 de grade ;) 

Cam asta e povestea!

Stati! Credeati ca se termina asa trist? Clar nu! Povestea are final fericit! Pentru ca vara e ca iarna...cu Climatico.ro. Sa nu ma intelegeti gresit! Nu ca am putea avea ger si zapada in mijlocul verii, dar putina racoare asta cu siguranta da!

climatico.ro


De ce recomand magazinul Climatico prietenilor? Pentru ca stiu, din proprie experienta, ca vara e greu suportabila fara putin ajutor, pentru ca le vreau binele si pentru ca stiu ca aici poti gasi o gama variata de aparate de aer conditionat vezi oferta aer conditionat ... A, si era sa uit, pentru ca ei iti ofera si aparatul, dar si montaj aer conditionat de lux.

Climatico Line este o companie care are ca obiect de activitate lucrările de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat (CC4322) și se ocupă atât cu proiectarea, comercializarea și instalarea sistemelor de aer condiționat, încălzire și ventilație pentru locuințe și spații industriale, mentenanța periodică a acestora, asigurarea garanției echipamentelor distribuite cât și service-ul în perioada post-garanție.

Cu Climatico ai doar avantaje:

  • gama variata de produse (fiecare gaseste produsul care i se potriveste ca o manusa)

  • raport pret/ calitate convenabil (fiecare dintre noi tinem la buzunarul nostru, nu?)

  • livrare rapida (nu astepti saptamani, nu dai zeci de telefoane)

  • montaj de calitate (echipa de profesionisti iti asigura servicii de cea mai buna calitate)


Tu cum preferi vara? La 30 de grade sau...?

Articol scris în campania “Climatico”  din cadrul competiţiei Vara Bloggerilor/ BlogAwards.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu