duminică, 27 iulie 2014

VARA ASTA SE POARTA PIELEA FRUMOASA!!!

logo.jpg


A venit in sfarsit vara...Am asteptat-o cu totii cam de mult...Cam de cand s-a terminat cealalta vara...Si, desi s-a lasat mult asteptata, in sfarsit ne bucuram cu totii de razele soarelui! Odata cu venirea verii am scos la vedere rochitele, fustele, maieurile, pantalonii scurti...Si bineinteles am scos la vedere si mai multa piele...Care trebuie sa se asorteze perfect cu aceasta vara frumoasa! Cum sa se asorteze va intrebati? Pai trebuie sa fie ambele perfecte!!!

Stim cu totii versurile  "idealul meu in viata/ e femeia cu mustata". Bineinteles cei care au prins ironia, au inteles ca este inestetic pentru o doamna sa lase la vedere in anumite zone parul nedorit. Si cu totii am vazut aparitii in presa sau in media ale unor vedete surprinse de paparazzi cu "mustata" sau "padure" in anumite zone...Si am strambat din cap dezaprobator gandindu-ne ca nu am vrea sa fim in locul lor!

Asadar femeile au  "dreptul" (de fapt "obligatia"  dar am vrut sa sune mai bine ;) ) sa aiba grija de ele si sa fie mereu frumoase. 

Pe vremea mea (uite ca am ajuns si eu sa vorbesc cum vorbeste bunica ;) ) imi cumparam ceara, o incalzeam acasa pe aragaz (nu va explic ce fum scoteam in casa- slava Domnului ca nu existau nici detectoare de fum pe atunci pentru ca altfel cine stie unde ajungeam :) si apoi urma chinul... O intindeam (intr-un strat destul de gros pentru ca pana intindeam putin cealalta incepea sa se raceasca), trageam de ea pana imi ieseau ochii din cap si ma inroseam de durere si apoi o luam de la capat..Iar incalzit, iar chin...Dar stiam ca"baba rabda la frumusete "  asa ca taceam si mergeam inainte...

Din fericire acum avem la indemana solutii la care femeile de altadata nici nu visau. Stand in comfortul casei noastre putem avea la indemana servicii de epilat profesionale. Astel obtinem o piele ca la salon fara a mai consuma timp si energie  cu drumul si statul la rand. 

EpilatPRO.ro este un magazin online unde gasesti produse profesionale la preturi incredibile. Fie ca esti genul care foloseste ceara de epilat (gasesti aici atatea variante incat iti va fi greu sa alegi: cu miere, cu vitamina E, cu Aloe Vera, cu Ulei de Argan, cu fructe de padure etc) , fie ca iti place sa folosesti benzi epilat, gasesti ceea ce doresti la un pret care nu iti da dureri de cap si care nu iti lasa un gust amar. Bineinteles ca, dupa epilare, ca experienta sa fie una de 5 stele pana la capat poti sa iti comanzi si ulei dupa epilat intr-o multitudine de variante: cu Eucalipt, cu Musetel, cu Ginseng, cu Aloe Vera etc. , toate avand rolul de a-ti calma si alinta pielea. 

De ce sa alegeti epilatPro.ro? Pentru ca:

  • este reprezentant al unor marci de prestigiu din Italia, Spania, Grecia, Germania, Serbia, SUA

  • produsele importate si comercializate de ei sunt originale, pentru uz profesional, de cea mai buna calitate

  • au un raport calitate/pret foarte bun

  • au cea mai variata gama de poduse pentru epilat profesionale de pe piata

  • livrarea este foarte rapida (24 de ore prin Fun Curier)

  • poti sa iti platesti comanda in 6 rate fara dobanda prin programul Star BT


E atat de simplu acum incat nu ai nici o scuza...Vara asta se poarta pielea frumoasa! 

Articol scris în campania “EpilatPRO”  din cadrul competiţiei Vara Bloggerilor/ BlogAwards.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu