miercuri, 2 iulie 2014

SANATATE SI MAGIE CU PHILIPS IN BUCATARIE!

Nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc ca iarasi trebuie sa ma apuc de gatit ma ia durerea de cap! Instantaneu!De ce? Pai sa va explic mai pe indelete!

Povestea incepe demult...Atat de demult incat abia imi amintesc firul intamplarilor logic! Eram mica si stiu ca stateam cu mama in bucatarie urmarind-o cum gatea diverse feluri de mancare, prajituri etc ...Atunci cred ca a fost singura perioada in care gatitul mi se parea atragator, incitant, chiar o activitate placuta...Din nefericire pentru ce a urmat, pasiunea mea pentru bucatarie s-a rezumat la acele momente...

Timpul a trecut si am devenit o adolescenta rebela, care credea ca are lumea la picioare. Si acum il aud pe taica-miu cum ii explica mamei: Invata si tu fata asta sa gateasca ca o sa se marite si nu o sa stie sa ii faca nimic de mancare barbatului! Ce gandiri arhaice care plaseaza femeie fara drept de apel direct in mijlocul bucatariei. Oricum la acel moment credeam ca lumea e a mea si ca in momentul cand ma voi casatori voi manca doar la restaurant fara a fi nevoie sa pun vreodata piciorul in bucatarie! Vise taica, vise! Mama saraca a incercat sa imi transmita macar putin din cunostintele ei in ale bucataritului, dar fara succes,  Nimic nu s-a lipit de mine. Doar de tigaie, cratita etc...

A venit si momentul preconizat de tata! M-am casatorit si am constatat cu stupoare ca daca nu gatesc nu mananc! Sotul saracul nu astepta ca femeia sa il serveasca dar era la fel de nepriceput in ale bucatariei ca si mine. Stiam sa ne facem cartofi prajiti si oua ochiuri. Dar cand mergi la serviciu, ai responsabilitati si zile mai putin bune parca ai avea nevoie de ceva mai...altfel sa pui in ghiozdan, la intuneric! 

Si uite asa, cu sacrificiul unor oale arse si neneorocite, a unor mancaruri care au ajuns la cosul de gunoi (chiar si cainii din fata blocului erau precauti in a se apropia de ele) incet, incet am deprins cat de cat tehnica bucataritului...

Nu ca acum m-as pricepe foarte bine dar macar acum mancarurile sunt comestibile si nu provoaca reactii adverse in randul delor care le mananca. 

Ceva insa s-a schimbat!Acum chiar am echipa de nota 10 in bucatarie pentru ca Philips mi-a sarit in ajutor cu cateva aparate de bucatarie la care gospodinele de altadata nici macar nu visau!

mainlogo

De curand mi-am achizitionat un Multicooker Philips :

img_6169


Intalnirea cu noul aparat Multicooker a fost una plina de bucurie, emotii, o experienta interesanta.  Multe din dorintele pe care le aveam inainte imi sunt indeplinite in acelasi timp de catre Philips Multicooker. Nu o data mi-am dorit ca mancarea sa se termine mai repede, sa fie mai sanatoasa, sa scap de corvoada de a invarti in mancare, de intamplarile nedorite cand mancarea se lipeste sau chiar se arde. Deasemenea avand un copil mic mi-am dorit sa pot pastra mancarea calda pana cand…se termina desenele animate (inca 5 minute)…Asa ca Philips Multicooker a intrat in casa noastra ca o zana care cu bagheta magica mi-a indeplinit toate dorintele…


Informatii tehnice puteti gasi aici www.philips.ro/cooker sau iar pe blogul meu de retete unde am postat cateva retete mai usoare facute cu aceasta minunatie de aparat http://bucatariaoctaviei.wordpress.com/category/philips-multicooker-2/


Cam asa arata o prajitura pregatita cu Philips Multicooker (si cum am spus e atat de usor, incat nu iti vine nici tie la final sa crezi ca tu ai facut-o ;) 


img_6272img_6275


Si pentru ca am facut deja echipa de nota 10 cu acest aparat de la Philips deja mi-am pus in whish list (ca tot e la moda): un Airfryer Philips care prajeste sanatos, fara nici o picatura de ulei, un Salad Maker Philips (in familia mea se mananca multe salate asa ca mi-ar usura considerabil munca) si un Handblender Philips.

Sa vedem cand si cum mi se vor indeplini dorintele (repede oricum pentru ca nu ma las pana nu obtin ceea ce imi propun).

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu