sâmbătă, 18 martie 2017

Dragi părinți, vă mulțumesc,până la cer și înapoi!

     

     Dragii mei părinți! Primul lucru pentru care trbeuie să vă mulțumesc este că mi-ați dat viață! Voi sunteți primii care m-ați învățat să pășesc, la propriu și la figurat prin viață! Ați fost primii, și poate singurii, care mi-au oferit iubire necondiționată. cei care m-ați văzut perfectă indiferent de imperfecțiunile mele. 
      Motive pentru care să vă mulțumesc ar fi, cred, fără număr... Până să devin, la rândul meu, părinte nici măcar nu am înțeles că e important și că trebuie să vă mulțumesc pentru tot:
  • pentru că mi-ați dat viață
  • pentru că m-ați ținut la școală
  • pentru că m-ați învățat ce e important în viață
  • pentru că ați fost mereu aproape de mine
  • pentru că așa cum mi-ați fost mie părinți, acum vă străduiți să fiți bunici pentru băiatul meu
  • pentru că mă ajutați mereu cu o vorbă bună sau un sfat
  • pentru că mă înțelegeți chiar și atunci când poate nu am dreptate.

     Sunt omul frumos de azi pentru că voi m-ați învățat să îmi fie dragă cartea, să imi fie drag Dumnezeu și să îmi fie dragii oamenii de lângă mine. Voi m-ați învățat să zambesc chiar și atunci când lucrurile nu erau așa cum mi-aș fi dorit (poate nu a fost să se întâmple și e mai bine așa, Dumnezeu are un plan mai presus de înțelegerea noastră). Pentru toate astea și pentru multe, multe altele vă mulțumesc până la cer și înapoi. Dacă biletul spre cer este asigurat de dragostea necondiționată pentru copii, voi aveți deja biletul asigurat! 


    Tu când ai mulțumit ultima dată părinților? Dacă nu ai facut-o deja de prea mult timp sau, dacă, vrei să le mai mulțumești încă o dată, este atât de simplu! Tot ce trebuie să faci este să intri pe pagina Mulțumesc părinților și să îți exprimi recunoștința față de ei. Cei de la Provident încurajează exprimarea sentimentelor față de părinți și o recompensează cu premii. Dacă pe pagina ta de facebook postezi un mesaj de mulțumire față de părinți cu tag spre pagina Mulțumesc părinților și cu hastag #mulțumescpărinților ai șansa de a câștiga prin tragere la sorți  3 premii în valoare de 500 de lei. Ce mai aștepți? Tot ce trebuie să faci este un gest frumos pentru părinții tăi! Le poți spune și altora despre această inițiativă astfel încât mișcarea aceasta atât de frumoasă și de suflet să ia amploare. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu