luni, 22 septembrie 2014

CU SHEINSIDE TOAMNA E MAI FRUMOASA!

Toamna asta e cam morocanoasa, chiar uracioasa...Parca in alti ani era mai frumoasa: cu raze de soare destul de caldute, cu frunze in toate culorile curcubeului...O fi imbatranit si ea, oare? Oricum nu mi-e draga pentru ca a venit cu un alai de ploi, vreme rece si noroi...Stiu ca ai inceput deja sa selectezi hainele din garderoba ta! Cele de vara sunt puse la hibernat iar cele de toamna iarna sunt puse mai aproape pentru ca ai nevoie de ele. Si sunt convinsa ca deja ai inceput sa te plangi ca nu prea ai haine suficiente. Deci la orizont se intrevede o sedinta de shopping. Ce ai zice de o sedinta de shopping online? Stai pe scaunul tau de calculator, ai o cafea in mana si rasfoiesti paginile unui magazin virtual cu produse de calitate care sunt la reducere? Suna de vis nu? Ei bine acum chiar poti face acest lucru pe sheinside.

Asa ca eu mi-am luat deja pozitia in scaunul meu, am deja cafeau aburinda in mana si am inceput cautarea. 

Primnul produs pe care am pus ochii este o bluza din bumbac chic, simpla, dar in acelsi timp eleganta, cu un mesaj cool: I woke up like this. Are o croiala rotunda in jurul gatului, maneci lungi si ce este cel mai important este din bumbac ceea ce imi garanteaza ca imi va tine de cald in zilele racoroase de toamna. Are o reducere de 50% pretul fiind redus de la 33.98 $ USD la 16.99 $ USD.

1405478738377639022

 

Al doilea produs pe care l-as alege pentru garderoba mea de toamna sunt o pereche de pantaloni skinny, material de jeansi, culoare negru (negru te face sa arati mai slaba ;) . Sunt la reducere de la 25 $ USD la 20 $ USD.

1402474538137370543


Si ca tinuta sa fie completa am completat-o cu un cardigan superb. Este din bumbac calduros, imbina doua culori clasice usor de asortat alb-negru, are maneci lung si este modern prin modelul asimetric. Si acesta este la reducere de la 25.50 $ USD la 21.50 $ USD.

1408777816234869509


Bineinteles ca lista ar putea continua din punctul meu de vedere la nesfarsit pentru ca pe sheinside sunt sute de produse pe gustul fiecaruia.

Tu ai inceput sa iti improspatezi garderoba de toamna? Ce produse iti trebuie neaparat pentru ca toamna asta sa fie mai frumoasa?

Iti recomand sheinside pentru ca aici reducerile te ajuta sa cumperi mai mult la super calitate.

1411119284143259371





2 comentarii:

  1. Chiar suna bine (o sedinta de shopping online), iar produsele de pe www.sheinside.com mi se par foarte dragute. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac produsele.....au modele deosebite:)

    RăspundețiȘtergere