duminică, 21 septembrie 2014

NOD LA BATISTA, INVAZIA POST-IT-URILOR SAU TABLETA NJOY Devi B700?

Azi vreau sa va vorbesc despre o problema universala care ia din ce in ce o amploare mai mare in vremurile pe care le traim in prezent. Suntem bombardati de sarcini, de lucruri de facut (to do list) si astfel tot mai des suntem pusi in situatia in care uitam ce avem de facut si ne amintim peste cateva zile cand deja e prea tarziu. Asadar tot mai multi dintre noi incearca sa gaseasca metode, mai mult sau mai putin eficiente, pentru a-si "ajuta" neuronii in slalomul pe care acestia trebuie sa il faca printre nspe mii de sarcini zilnice.

In urma cu ceva zeci de ani cand incepeai sa uiti unele lucruri primul sfat pe care il primeai era: "fa-ti nod la batista". Nodul la batista era un reminder, cand scoteai batista din buzunar in creierul tau se activa sarcina ce trebuia dusa la indeplinire. Si metoda era destul de eficienta deoarece era singura.

Apoi lucrurile au evoluat: batistele clasice au fost inlocuite cu batistele din hartie prin urmare au iesit din scena si au aparut post-it-urile. Post-it-urile, acele mici hartiute colorate pe care notai toate sarcinile de realizat si pe care le gestionai foarte usor. Odata indeplinita sarcina puteai arunca la cos post-it-ul aferent. Problema era ca intr-o zi aveai atatea sarcini incat te trezeai invadat de post-it-uri.

Post-it-notes-make-21st-century-leap-courtesy-of-MIT-PostIt_16 Iar daca iti lipeai pe frigider post-it-urile cu treburile casnice riscai sa le sufle vantul undeva sub mobile si sa dai de ele doar la urmatoarea curatenie generala :)

06-post-it-TS-98423272_0

 Si uite ca lumea a evoluat atat de mult incat acum nu mai ai nevoie de nodul facut la batista si nici nu mai risti o invazie a post-it-urilor. 

Acum exista o solutie practica, accesibila, la indemana tuturor. Care este solutia?

Simplu: tableta.

In conditiile actuale tableta este un must have. Te ajuta sa fii eficient chiar si in cazul in care neuronii tai suprasolicitati mai dau din cand in cand rateuri. Dar mai bine sa va exemplific.

Pe nJoy am gasit tableta nJoy Devi B700. Cum o folosesc eu pentru a- mi organiza activitatea de zi cu zi? Simplu! Imi pun pe tableta reminduri cu tot ceea ce am de bifat de pe lista in fiecare zi. Seara imi revizuiesc programul pentru a doua zi, pun reminder-uri pentru fiecare sarcina la ora la care trebuie ea sa fie indeplinita si port cu mine tableta oriunde as merge. 

De la sarcini simple, dar totusi importante (de exemplu pune in ghiozdanul copilului 2 fructe pentru proiectul de la scoala) pana la cele mai complexe (termina de facut raportul pentru director pana la ora 2) toate au loc in memoria tabletei mele fara sa se inghesuie sau sa dispara pe neasteptate. Si asa sunt sigura ca nu uit nimic si ca sunt super women. 

Devi B700 este exact ce am nevoie.

Are un Ecran LCD 7’’ cu Rezolutie 1024 x 600 pixeli care imi permite sa citesc o carte sau presa pentru a fi la curent cu stirile zilei sau sa vad la rezolutie foarte buna pozele pentru un proiect. Deoarece dispune de o camera frontala de 0.3MP pot primi apeluri video in timp real.

475x


Are un Procesor Dual-Core A9 Cortex care o face eficienta (mai eficienta decat neuronii mei) si cu ajutorul caruia experienta unor jocuri pe tableta este imbunatatita (am uitat sa va spun ca uneori cand eu trebuie sa lucrez la vreun proiect tableta este pasata fiului meu care o iubeste la maxim).

370x370370x370 (1)Deasemenea are un design subtire si usor care este foarte important pentru ca ea trebuie strecurata zilnic in geanta mea unde (doamnele cred ca stiu despre ce vorbesc) mai sunt inghesuite nspe articole toate absolut necesare pe parcurul unei zile. Asa ca fiind subtire si usoara este perfecta pentru a fi purtata peste tot in geanta mea. 

Pe nJoy gasesti tableta nJOY Devi B700 la doar 259,90 ron cu garantie 24 de luni, 12 luni pentru baterie. 

370x370 (2)


Te-ai hotarat? Tu ce alegi: nodul la batista, invazia post-it-urilor sau tableta Devi B700?


Articol scris în campania “nJoy”  din cadrul competiţiei Toamna Bloggerilor/BlogAwards.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu