luni, 2 iunie 2014

A FOST ODATA CA NICIODATA- ARMANI CODE

Orice poveste frumoasa incepe cu "a fost odata ca niciodata"... A fost odata o printesa...Si ca toate printesele statea cu ochii la stele visand la momentul in care va aparea printul ei,  calare pe un cal alb... Si tu, si eu, nu-i asa,  am fost la randul nostru printese...Ne-am visat ani la rand printul...poate inca il mai visam? Cum sa fie el? Perfect, nu? Inalt, atragator, seducator, romantic, pasional, inteligent, cu bun simt, cu simtul umorului...Elegant....Un print puternic, dar sensibil in acelasi timp, cu personalitate si cu un magnetism irezistibil ...si cum ar mai trebui sa fie?....si...si ...si ....si povestea poate continua la nesfarsit...

Armani_Code_Ice_p3 (1)

Visezi si deodata te trezesti la realitate: barbatul perfect nu exista!!!...sau....

          Daca esti barbat si ai citit randurile de mai sus ti s-au micsorat deja ochii si neuronii tau au intrat deja intr-o stare de alerta...sau poate enervare...Iti dai seama ca te afli intr-o misiune imposibila... sau...

  Sau...exista si se poate...Draga printesa poti visa in continuare pentru ca printul chiar exista...Draga print, nu ai nevoie decat de putin ajutor pentru ca totul sa fie perfect... Dorintele pot deveni realitate cu ARMANI CODE ICE

  Da printe ai auzit bine!  Nu stii inca ce inseamna ARMANI CODE ICE? Inseamna codul elegantei...Si daca esti elegant esti suprinzator, increzator, pasional, seducator, atragator si lista poate continua...

http://www.youtube.com/watch?v=BZFr7Qz9dAc

  Cu ARMANI CODE ICE eleganta devine sublima! Si povestea continua! Si au trait fericiti pana la adanci batraneti! 

ArmaniCodeIce_Douglas

Tu ce parere ai? Indrazneste!!!  #BeUnforgettable !!!!

 

 

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru articol!
    Eu n-am reusit sa ma inscriu..nu stiu daca mai am timp.
    http://zambetdeinger.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere