vineri, 27 iunie 2014

VARA ASTA MA LAS CUCERITA...DE ROCHII!!!!

E vara afara si in suflet
Si inima-mi canta un cantec
De cer albastru senin si de soare
E-un cantec de raze ametitoare.

Nu-mi trebuie mult sa zambesc
Eu fericirea mi-o gasesc
In lucruri simple, dar frumoase
Pe care inima-mi le place.

Asta e personalitatea mea
Si simt nevoia sa o pot arata
Si care-i modul cel mai potrivit
Decat printr-un indraznet "outfit".

Si intr-o zi de vara, calduroasa
Pentru o plimbare ies din casa
Nu port nimic decat o rochie din voal!
Asta inseamna sezonul estival ;)

De curand am intrat intr-un univers pe care orice femeie il iubeste. Un univers in care poti rataci ore in sir printre produse care sa te faca sa zambesti larg si sa te tina captivata o perioada lunga. Este vorba de CARMENCITA, locul unde te pierzi in universul rochiilor.

M-am lasat sedusa de rochiile de vara, mini, midi sau maxi, cu buline, cu motive florale sau geometrice, din bumbac, voal sau stofa...Fiecare are ceva al ei, ceva anume, aceea personalitate care o va completa pe a ta! Mi-am ales de aici o rochie usoara, senzuala, care combina voalul cu dantela, sexy, feminina.

img_3909_1

M-am pierdut apoi in nuantele marine si solare, in materialele delicate precum dantela sau glamul, ale rochiilor de cocktail.  Am gasit aici rochia care imi exprima cel mai bine personalitatea, care se asorteaza cel mai bine cu....mine.

img_8826

Te invit si pe tine sa pasesti in acest univers senzual, plin de culoare si eleganta! Cu siguranta veti gasi rochia (asta daca te vei putea opri doar la una!) care sa fie intruchiparea rochiei perfecte, demult visate.

Eu vara asta ma las cucerita...de rochii! Tu? Ce ai alege din acest univers? 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu