joi, 12 iunie 2014

UNT DE SHEA- PRIMA INTALNIRE!

Desi sunt pasionata de cosmetice si am folosit cosmetice variate din game diverse trebuie sa recunosc ca pana acum nu am folosit niciodata unt de shea...Am auzit si citit multe despre beneficiile untului de shea,  dar cum, chiar si numele mi se parea pretentios,  nu am ajuns niciodata sa fiu atat de curioasa incat sa il cumpar. 

Despre beneficiile untului de shea poti citi  un articol pe SFATUL MEDICULUI.

In urma cu ceva timp am primit din partea celor de la ELEMENTAL spre testare o cutiuta de 6 gr cu  Unt de Shea. Ocazia perfecta pentru o prima intalnire cu acest produs. 

IMG_8181

 

CE SPUN EI

Untul de Shea este bogat in fitosteroli, polifenoli si acizi grasi esentiali, cunoscut pentru efectul nutritiv, hidratant, protector, regenerator. Calmeaza pielea, intarziere imbatranirea cutanata, ajuta in caz de vergeturi, dermatite, par deteriorat si scalp uscat.

Este potrivit pentru toate tipurile de piele, in special cea uscata, iritata, dura sau crapata, eruptii cutanate, piele expusa la agresiuni mecanice sau chimice, scalp si par uscat, casant.

IMG_8284

CE SPUN EU 

Avand in vedere aceasta descriere am hotarat sa folosesc acest untul de Shea primit pentru fata, in doua zone pe care eu le consider problematice. In partea superioara a pometilor am, datorita expunerii " cam repetate"  la soare (iubesc soarele, mea culpa!!!),  doua zone cu pete pigmentare destul de accentuate si suparatoare pentru mine. In aceste zone pielea imi este destul de uscata cu tendinte de deshidratare. Asa ca, atunci cand am primit acest unt, am considerat ca este perfect pentru remedierea acestor probleme. L-am aplicat o singura data pe zi (din cauza comoditatii mai ales - sper ca apreciati sinceritatea pentru ca puteam sa spun, asa cum se obisnuieste, ca din cauza programului agitat :)) ) seara timp de o saptamana pana acum. 

Produsul arata asa:

IMG_8279IMG_8280

1. MIROSUL Untul de Shea este o grasime de natura vegetala obtinuta din nucile arborelui Karite (Shea). In stare pura, cum este si acesta, are un miros specific si destul de puternic, greu,  la aplicare, care mie personal nu imi place, deoarece pana acum am fost  obisnuita cu produse cosmetice care au un miros creat artificial. Sa nu iti inchipui ca miroase groaznic doar ca nu iti creeaza acea stare de :" Hmmm, ce bine miroase!". Totusi dupa aplicarea pe piele mirosul se pierde destul de repede.

2. CONSISTENTA Are o culoare galbuie si o textura neomogena. Deoarece este un unt crud, nerafinat, deci neprelucrat,  are textura oricarei grasimi. Este foarte gras la atingere dar se topeste destul de repede la contactul cu fata devenind uleios. Prima impresie a fost ca este destul de gras, poate cam gras pentru preferintele mele. Nu intra in piele instant asa cum o fac unele creme,  ci necesita putin masaj pe zona aplicata (cateva minute) pentru a intra in piele. Avand in vedere zona si problema pentru care l-am aplicat trebuie sa spun ca nu m-a deranjat deloc ideea ca este prea gras deoarece era exact ce aveam nevoie. 

3. CONCLUZII:

1. Imi place ideea ca este un unt pur, crud, nerafinat prin urmare natural. Chiar daca nu ma dau in vant dupa miros si consistenta ma incanta ideea ca pana si acestea se datoreaza tot faptului ca este absolut natural, neprelucrat.

2. Dupa o saptamana de utilizare, pielea din zonele problematice este mult mai hidratata si nu mai are tendinta de deshidratare.

3. Imi place ca este foarte eficient (nu trebuie aplicata o cantitate mare de produs pe piele)

4. Desi eu l-am folosit doar intr-un singur mod, trebuie sa tii cont de faptul ca acesta are diverse intrebuintari: poate fi folosit pentru piele, pentru buze, pentru fata, impotriva vergeturilor, pentru par, iar in aceasta perioada in care soarele lasa "raze"  chiar si pe piele,  pentru calmarea arsurilor solare. 

Recomand Untul de Shea cu incredere in special persoanelor cu pielea uscata. Este un produs foarte bun, care chiar da rezultate.

Daca vreti si tu sa il incerci si il gasesti aici. La 100 de grame pretul este de 17,50 LEI, iar la 1kg pretul este de 119,00 LEI.

Tu ai folosit pana acum Unt de Shea? Cum ti s-a parut?
Astept parerea ta!


Si nu uita sa zambesti! Viata este frumoasa!

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu