sâmbătă, 14 iunie 2014

UNDEVA SUB CERUL ALBASTRU

Undeva sub cerul albastru
Al acestei Romanii
M-am trezit cu o dorinta
De a face bucurii...

Dar oamenii sunt diferiti!
Greu ii mai faci fericiti!
Si pana acum au avut parte!
Cam de tot ce se poate, frate!

Hoinarind asa pe net
Doar de aia am internet!?
M-am trezit pe-un site mai frate
Care are cam de toate!

MEDIA CONCEPT, online,
Se pricepe la design
Asa ca iti alegi ce vrei
Si apoi il personalizezi .

Pentru sotul meu iubit
Un pix in trusa de lemn am targuit
Si-o sapca personalizata
Ca sa o poarte ziua toata.

Pentru piticul meu de-o schioapa am ales
Un tricou mai strengaresc
Si-uite asa ii dovedesc
Cat de mult eu il iubesc!

La sfarsit e randul meu
Ca mai sunt bani in portmoneu!
Umbrela si un mic tablou
Trezesc in suflet un ecou.

Am ales sa scriu pe ele:

"Te iubesc pana la stele"!!!

Rapid cumparaturile au-sosit
Pe toti cei dragi i-am multumit.
Credeai ca nu exista asa ceva?
Da click aici si vezi! E sansa ta!

 thumbs (2)


 

 

Un comentariu:

  1. […] Mogoroase, care a participat cu aceasta postare, Octavia Durus, care a participat cu aceasta postare, Ianolia Marina, care a participat cu aceasta postare, Ramona-Despina Juganaru, care […]

    RăspundețiȘtergere