sâmbătă, 21 iunie 2014

POVESTE FARA SFARSIT!

Povestea mea incepe intr-o vara. Atunci ne-am cunoscut, ne-am intalnit....Si acum mai am in minte amprenta primei emotii...Aveam fluturi in stomac...Si, desi mi-am promis ca nu am sa zabovesc mult in preajma ta,  promisiunea a fost repede si complet uitata pentru ca alaturi de tine secundele se scurgeau de parca nu ar exista...N-am mai vazut niciodata atata culoare, atata viata, atata emotie...Cand eram langa tine,  exista doar aici si acum...Restul se estompa si doar TU  mai ramaneai in centrul atentiei.Cu nerabdare, cu emotie, am incercat sa te citesc ca pe o carte, sa iti rasfoiesc filele, sa te cunosc mai bine...Fiecare fila avea ceva nou, trezea la viata noi emotii, ma facea sa ma simt comfortabil si imi dadea senzatia ca pot sa fiu eu...Cu tine nu e nevoie de straduinte pentru a fi altceva, pentru a parea altceva, pentru a lua o alta forma, pot fi doar eu...Pentru ca aici EU ma regasesc in totalitate si gasesc forta sa ma exprim mai puternic decat as fi crezut ca o pot face...Erai un TU atat de complex incat am simtit nevoia sa revin mereu, iar si iar, in preajma ta...Simteam ca mai am multe de cunoscut, multe de simtit, multe de exprimat...Si uite asa povestea noastra continua mereu, si mereu...E o POVESTE FARA SFARSIT...Doar cu un inceput si o calatorie...O calatorie plina mereu de entuziamul meu de a te regasi mereu in schimbare, mereu mai...altfel!

 Traim intr-o lume in care perfectiunea inseamna mai mult decat este. Sa fii perfect este un mit, dar unul foarte puternic mediatizat, o imagine care ti se imprima mereu, constient sau inconstient, pe creier, o imagine la care aspiri mereu iar realitatea nu face altceva decat sa iti dovedeasca ca perfectiunea nu exista! Dar tu aspiri in continuare la ea, stii ca este imposibil sa o atingi, dar savurezi fiecare pas care te duce mai aproape de ea...Perfectiunea se refera la frumusetea fizica! Gleznele trebuie sa fie de felina, soldurile trebuie sa fie bine conturate, talia sa fie de viespe, iar bustul sa fie cat mai generos astfel incat barbatii sa suspine! Uneori lupti cu indarjire (nici chiar tu nu iti mai amintesti cate cure de slabire si-au facut loc in viata ta in astfel de momente), alteori renunti (chiar daca temporar) la lupta si iti spui ca esti frumoasa asa cum esti, chiar daca talia ta nu e de viespe ci mai degraba de bondar...

Aceasta poveste e ALTFEL..Nu te mint, chiar e altfel...Credeai ca povestile pot exista doar cand e vorba de oameni? Te-ai inselat!In povestea mea rolul il are nu un el, ci o EA...O altfel de ea! Este o ea care stie sa te faca sa te simti in al noualea cer, o ea care te invaluie ca un vant usor de primavara, care iti acopera ca o umbra defectele, o ea in preajma careia devii perfecta...Da stiu: am spus ca perfectiunea nu exista! Dar daca eu o simt, atunci EXISTA! Cine ma face sa ma simt astfel? Este EA:

rochie-casual-cu-elastic-in-talie-~-verde-dark-ssu0970cz-i267104-3


Suntem la fel, vibram la fel, avem aceeasi personalitate, suntem complexe prin simplitatea noastra, ne pierdem in verde...


Tu ai nevoie de un punct forte pentru a face barbatii sa suspine? Sau ai nevoie doar de o EA?!


 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu