sâmbătă, 21 iunie 2014

UNDEVA, CANDVA, ROMANIA MEA!

M-am nascut undeva, candva, pe-un picior de plai, pe-o gura de rai...Inceputurile mele sunt undeva unde s-a nascut eternitatea si unde timpul inca mai are rabdare cu noi...Am deschis ochii intr-o Romanie salbatica, frumoasa, care nu simtea nevoia de comparatii cu alte tari sau cu alte locuri...M-am nascut si am crescut simplu, frumos, leganata in poala bunicii, in miros de paine coapta pe vatra,  de verde crud si sub cer senin, linistit, cuminte... Aici am simtit prima data legatura cu natura calcand desculta pe firele de iarba crude, m-am jucat cu cerul si cu vantul, iar ele mi s-au incolacit in par si in suflet...Mi-au crescut ciresi in minte, flori salbatice mi-au colorat sufletul...Nu am ales eu sa ma nasc in Romania...Poate divinitatea, sau poate hazardul, m-au plasat in acest timp si spatiu ...Dar chiar si asa, cumva am simtit ca aici mi-e locul, ca aici trebuie sa fiu.

Aici am invatat ca poti visa pana la cer si inapoi, ca aripile ti le faci singur daca vrei sa zbori, ca orice esec te intareste si ca, cu cat mergi mai departe, cu atat devii mai puternic...Am crescut lipsita de griji, competii  sau goana dupa lucruri materiale. Eram doar eu si natura, dar imi era suficient.

large_poza-cascadatamina3


Uundeva, pe drumul devenirii si maturizarii mele, m-am trezit prinsa in vartejul celor care ar fi vrut sa traiasca intr-o alta tara, al celor care nu fac nimic altceva decat sa se planga de tara pe care o au, in vartejul celor prin sufletul carora se vede doar o Romanie pustiita de ai ei conducatori...Si tot undeva, m-am trezit tanjind, dupa timpurile in care nu stiam sa ma multumesc cu orice, in care orice avea valoare pentru ca eu vroiam sa ii dau valoare. M-am trezit cu sufletul strans deoarece tara copilariei mele s-a pierdut undeva, departe, si parca sunt intr-un labirint incercand sa regasesc aceea Romanie simpla, pura, frumoasa pana la lacrimi. Mi-e dor de Romania vazuta prin ochii mei de copil, mi-e dor sa vad tara mea in ce culori vreau eu fara ca mintea si cu atat mai mult sufletul sa imi fie amprentate de mizeriile scoase in relief de cei din jur. 

romania


Si uite asa am inceput sa hoinaresc in cautarea Romaniei pierdute...Am cautat-o in locurile copilariei iar apoi in alte locuri, pe care nu le cunosteam, dar care imi trezeau ecouri si sentimente de nedescris in suflet. Am ajuns intr-un punct unde Romania se desfasoara in toata splendoarea ei! Am gasit o Romanie de mare cu gust de alge, cu miros de nisip fin, cu briza in plete, una de munte cu creste inalte ce ating cerul, cu paduri pe care timpul a uitat sa le mai atinga, si  una de delta cu falfait de aripi de pasari care nu cunosc decat cerul, cu nuferi care oglindesc adancul de nepatruns in frumusetea lor....Am regasit Romania pe care o caut, pe care o vreau, pe care o ...sper...Hai sa redescoperim Romania impreuna! Vacanta ta e la un click distanta! 

Esti liber sa zbori sau sa navighezi sau sa descoperi destinatii speciale si circuite deosebite. Sau poate vrei un ghid care sa iti indrepte pasul mai aproape sau mai departe!Cu aplicatia de Turism Intern pentru utilizatorii de smartphone-uri si tablete Android e usor! Hai incepe sa traiesti, sa simti, sa redescoperi emotii! Dar nu uita! Oriunde te-ai duce tot acasa te vei intoarce! Pentru ca vrei, nu pentru ca trebuie! Pentru ca Romania iti curge prin vene! Pentru ca Romania e ACASA!!!!Pentru ca TU esti ROMANIA!!!!!

Screen-Shot-2014-06-13-at-12.17.51

 

 

 

2 comentarii: