sâmbătă, 28 iunie 2014

VARA MA GANDESC LA VACANTA DE IARNA

"Legati-va centurile, decolam!Urmatoarea destinatie: ROMA!". Cam atat imi amintesc de la prima mea decolare cu avionul...via Blue Air...Emotie, un ghem in stomac si bataile inimii bubuindu-mi in urechi...Gandurile o luasera razna si, desi incercam sa le controlez,  incepeau toate cu: "daca..."...Dupa decolare, m-am linistit putin, ba chiar am putut sa ma bucur de zbor privind magia norilor pufosi si senini intr-o zi de vara!Asta datorita personalul de zbor care a fost mereu cu zambetul pe buze! Pentru ca daca esti bine pregatit in tot ceea ce faci iti permiti sa zambesti! 

1911851_10151970909197654_1286160384_n

Am ajuns la Roma, destinatie mult visata si dorita! Si ca turist care incearca sa vada totul, sa cuprinda totul, sa respire totul, am venit cu tema pregatita de acasa. Un biletel cu titlul DE VIZITAT sub care am enumerat mai multe puncte de bifat, in special atractiile turistice pe care merita sa le vezi cel putin o data in viata. 

Am vizitat Vaticanul: 

IMG_0098


Colosseum-ul: 

IMG_0321


Fontana di Trevi:

IMG_0426

 

Si multe alte locuri la fel de impresionante:

IMG_0350IMG_0358

 

IMG_0422IMG_0431

 

IMG_0376IMG_0344Un oras superb, care ma face si acum sa zambesc cand privesc pozele.

Intoarcerea acasa a fost una mult mai relaxata, placuta chiar, deoarece stiam ca pot sa ma las in voia celor de la Blue Air, pentru ca asa cum spune si motto-ul lor, "smart flying" inseamna:

  • flota performanta;

  • pilotii foarte experimentati;

  • aeronavele moderne, verificate regulat; 

  • siguranta zborului si securitate la sol etc.


Deja stiu care va fi urmatoarea destinatie pe care am sa o vizitez via Blue Air. Este vorba de PARIS pe care cu Blue Air mi-l permit. De ce?

  1. pentru ca procesul de achizitionare a biletelor este unul foarte simplu 

  2. pentru ca am avantajul de a cumpara ieftin avand in vedere ca stiu exact cand voi merge (vara asta ma gandesc deja unde voi merge in vacanta iarna ;) ). Am sa folosesc acest avantaj deoarece la Blue Air cu cat cumperi mai devreme cu atat cumperi mai ieftin.

  3. ma incanta ca pot sa fac ckeckin-ul rapid, usor, de acasa din fata calculatorului

  4. iar mai nou am descoperit la ei si serviciul transfer autocar care imi pica foarte bine, deoarece astfel nu mai trebuie sa caut alternative de a merge de acasa pana la aeroport si invers la intoarcere.


Si pe viitor oriunde voi zbura, alegerea mea vor fi tot cel de la Blue Air! Pentru ca aleg calitatea, pretul echitabil si siguranta zborului! A si... pentru ca trebuie sa fii destept chiar si atunci cand zbori (sau poate, mai ales, atunci cand zbori ;) Asa ca ""Legati-va centurile, decolam!Urmatoarea destinatie: ....?!

destinationsmapairplane01

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu