sâmbătă, 21 iunie 2014

VISUL UNEI NOPTI DE VARA!

Ce sunt visele? Poate o cale de a evada din realitatea care uneori ne copleseste, poate o cale de a trai ceea ce in realitate nu ne este permis, poate o cale spre o alta lume! Visez! Ca si tine de altfel!Uneori mai mult, alteori mai putin!Uneori visele mele sunt mici, timide, speriate, alteori atat de mari si indraznete,  incat ma sperie! Uneori visez cand pleoapele imi sunt tintuite de somn, alteori visez cu ochii deschisi! Visele mele au culori, au timp, au anotimpuri! Unele sunt vise de iarna, albe, stralucitoare si pufoase, altele sunt primavartece, de un verde crud, cu miros de ghiocei, altele au culori de foc, frunze si gust de ploaie, iar altele, cele de vara, au cer albastru senin, briza  si gust de nisip.

Visul unei nopti de vara! Am visat ca sunt senina si albastra, ca respir cu sete briza marii si ca nisipul fin imi invaluie nu doar corpul pe care se vad raze de soare, ci sufletul incalzit de o vara de poveste. Am visat ca Dumnezeu a visat un vis...apoi a creat Skiathos

cd

 Am visat un loc in care realitatea are alt contur, un loc care e de...vis, un loc in care nici nu mai simt nevoia sa visez pentru ca sunt deja si ma simt deja intr-un vis! Nu trebuie decat sa respir aerul sarat si rece, nu trebuie decat sa ascult impletirea dintre bataile inimii mele si valurile care se succed in acelasi ritm. Nu-mi trebuie timp aici pentru ca timpul nu mai are valoare, nu imi trebuie decat prezent.

De la visul unei nopti de vara pana la a ma trezi intr-un vis nu a fost decat un click...Da, ai auzit bine! Un click aici unde poti trai o poveste de vacanta, unde noptile tale sunt albe, iar visele tale pot avea gust de aventuranatura sau de ce vrei tu!Sau poti sa iti rezervi cazare in cele mai populare destinatii! Poate visul tau are nevoie de un port unde sa poposeasca,  sau poate are nevoie de un meci de fotbal pentru a vibra, sau poate de putin romantism, Alege tu ce gust, culoare, melodie are visul tau!

Care este visul tau de vara? 

1

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu