vineri, 8 august 2014

CAMERA MEA IN CEA MAI BUNA LUMINA!

Mi-am inceput drumul in viata intr-un mic orasel, in care toata lumea stia pe toata lumea...Iar vacantele mi le-am petrecut la tara la bunici...Erau niste vremuri "vintage" cum imi place sa le spun...Totul era atat de frumos, neatins de modernism, o frumusete bruta, neslefuita, o frumusete care exista pur si simplu...

Cand seara se lasa in casa nu aveam lustre sau becuri fermecate, ci doar opaitul lumina masa din lemn neslefuit si conopeiul pe care stateam inghesuiti si vorbeam despre ...nimicuri...Lumina opaitului era slaba, timida si arunca asppra noastra mai mult umbre decat lumini...Dar ne invaluia gingas, usor, lin, asa ca o simteam ca pe un prieten la ceas de seara...

Timpul a trecut si in casa bunicii opaitul a fost inlocuit de niste becuri simple, legate la instalatia electrica...Dar deja lumina era altfel...Mai puternica, mai indrazneata, mai frumoasa...Umbrele disparusera si lumina se revarsa clar, fara sa lase loc de umbre...

Timpul a mai numarat putin nisip in clepsidra sa...Si asa am ajuns la casa mea. Cum lumina m-a insotit mereu si aici am vrut sa am cea mai buna "lumina"

Am intrat astfel pe un site plin de "lumina": SMART LIGHTING. Aici m-a uimit categoria de produse dedicate luminii: iluminat baie, iluminat camera copiilor, iluminat exterior, promotii lustre-online.eu, lustre, candelabre, plafoniere, aplice, veioze, lampadare, spoturi, neoane, reflectoare, lanterne, pentru camera copiilor, cu led, pentru birou, obiecte de decor, solare, economice, pentru baie, oglinda luminata, pentru tablou, cu senzor de miscare, cu telecomanda, pentru exterior.

logo2


Produsele comercializate pe acest site poarta numele unor producatori de renume: GLOBO Handles GmbH- Austria, CANDELLUX- Polonia, KLAUSEN, MARTINEZ  Y ORTS - Spania, WOFI- Germania, MASSIVE- Belgia, GLASS LPS- Slovacia, FAGUERLAMP- Spania, MAGARELLI- Italia.

Imi place acest site deoarece imi da atatea optiuni de a alege, asta fiind extrem de important pentru mine deoarece vreau sa imi luminez casa cu cap si personalitate.

Am inceput cu camera copilului meu si am ales o lustra multicolora pentru ca este din realizata din hartie multicolora si imi aminteste de copilarie, pentru ca este moderna si pentru ca este perfecta pentru a lumina o copilarie fericita.

Kokon_paski_roz-nieb_copy__86257_std


Pentru camera de zi am ales o o lustra din categoria celor clasice. Un candelabru clasic va aduce lumina in living-ul meu, dar si in sufletul meu.

35-10353__17846_zoom


E o cale atat de lunga de la opait- la becul atarnat de un fir pana la lustrele din zilele noastre ...Si totusi un lucru ramane la fel, constant: lumina! Ne insoteste mereu, ne invaluie, trebuie doar sa stim sa o suprindem cat mai bine, asa cum dorim.

Cu SMART LIGHTING camera mea va fi pusa in cea mai buna lumina!

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu