sâmbătă, 2 august 2014

DEJA VU DE VARA!

Am intrat in vara cu zambetul la purtator...Nici nu se putea altfel avand in vedere ca am asteptat-o atat demult...Cam de cand s-a terminat cealalta vara! Si uite-ma in sfarsit intrata in vara! Uraa!

Laptopul meu insa nu are o parere atat de buna despre vara! Nu de alta dar stie ca acum, avand mai mult timp, va fi pus la treaba non stop. Daca pana acum mai tragea chiulul,  acum stie sigur ce il asteapta: munca din zori si pana in seara (uneori si noaptea ca doar nu degeaba a fost un hit "eu vara nu dorm, nu am somn").

"Of! Iar ma chinuie non stop nebuna!Pardon, stapana! Ce viata! Cine m-a facut laptop? Nu puteam fi si eu un calculator simplu? Macar asa aveam vacanta cand pleca brambura prin lume! Dar nu! Trebuie sa ma tarasca si pe mine prin periplurile ei :( Of !  Mi se incinge procesorul de la nspe grade in aer si ma mai streseaza si ea dandu-mi in acelasi timp nspe sarcini de facut! Ea nu a aflat ca vara e pentru relaxare? Nu stiu cat mai rezist!"

 Se spune ca stii cand ti se apropie sfarsitul!Si asa a si fost!

Acum apare problema. Eu vara nu dorm, nu am somn, deci am nevoie de...exact! Ati ghicit de laptop! Cum sa stau eu linistita cand ziua are vara 24 de ore? :)) 

Dar nu e o problema mare! Ca eu ma orientez repede! Chiar si la 30 de grade ca doar am si cooler, nu doar procesor. Intru repede pe un site si scormonesc pe rafturile lui printre laptopuri - notebookuri.

abd-computer


E ceva de cautat dar e important sa ai de unde alege! Dupa ce am scormonit, comparat si conectat neuronii la ofertele existente pe site am ales. Un laptop Lenovo e exact ce am nevoie. Are un procesor Core 2 Duo, o memorie 2048 MB pe DDR 3, un hard de 160 GB (ca sa incapa pe el tot ce ma chinuam sa inghesui pe celalalt hard de doar 80 de GB)...

laptop-second-hand-lenovo-lenovo-t400-c2d-t9400-2-53ghz-2gb-ddr3-160-hdd-rw-14-1-inch-1440x900-wifi-bt-vb-coa-6599


In conditiile astea sper sa faca mai bine fata stresului de vara si sa nu se mai planga de prea multa activitate. Pana la urma miscarea inseamna sanatate! Sau asta o fi valabil doar pentru oameni?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu