sâmbătă, 2 august 2014

GUILTY PLEASURE! CE JUCARIE AM CUMPARAT NU DOAR PENTRU COPIL ;)

E  vara! Mergem in concediu dar tot acasa ne intoarcem! Si ca un facut copilul meu are mai multa energie decat niciodata! Eu care imi doresc doar liniste, care abia ma tarasc de pe un scaun pe canapea si viceversa trebuie sa fac fata cu brio avalansei de enrgie a copilului meu...Oare de ce n-o fi fi invers? Lucrurile ar fi mult mai usoare asa!Dar sa revenim la ale noastre...E vara si ne-am intors deja din concediu dar piticul meu are energie cat pentru o suta! Ce ma fac? Care e solutia?

Urmeaza o discutie cu sotul meu:

" - Auzi dragule oare ce sa facem ca sa ii mai consumam energia celui mic si sa avem si noi momente de liniste (mai mult eu ca sotul e la serviciu din nou)!

- Pai are destule jucarii. Ce sa facem? Pune-l sa se joace! 

- Pai stii ce deja s-a plictisit de jucariile pe care le are! Nu face altceva decat sa zboare toata ziua prin casa, sa arunce panze de paianjen si sa se legene pe liane (perdele) toata ziua! Nu crezi ca ar fi mai bine sa ii cumparam ceva nou care sa il tina ocupat?

- Nu,nu cred! Are destule jucarii deja si nici nu ne dau banii afara din casa!

- Hai sa o luam altfel! Deja ochii imi sclipesc de enervare si arunc cu sageti inspre el! E usor sa vorbesti! Esti la serviciu iar cand te intorci esti prea obosit ca sa te ocupi de el! Tot greul ramane pe mine! Faceam doar conversatie cand te-am intrebat daca n-ar fi bine sa cumparam ceva nou! Eu stiu sigur ca trebuie sa cumparam ceva nou! Si stiu sigur ca e mai bine asa! Nu, nu vorbi! Te speli mereu pe maini! Greul il duc eu! Si nu inteleg cat de greu e sa te prinzi! Cand te intreb ceva raspunsul ar trebui sa fie da, draga mea! Ca doar stii ca pana la urma tot ce vreau eu se face! Si atunci de ce sa nu ma scutesti de niste discutii aiurea si de nervii aferenti! E simplu! Tot ce ai de facut e sa spui: da,  draga mea!

- Da, draga mea! Cumpara ce vrei!"

Ura, victorie! Ce nu stie el ca am de gand sa cumpar ceva nu doar pentru piticul nostru ci si pentru mine! Ce eu nu merit putina distractie? Ca doar fara mine s-ar duce totul de rapa!

Deci sa trecem la treaba!

bestkids-150x150


Deja am pus ochii pe ceva care sa imi ofere si mie si celui mic placere. Despre ce este vorba? Pai pe bestkids.ro am cautat gonflabile si piscine pentru ca stiu sigur ca sa ii voi consuma energia celui mic, iar pe a mea o voi conserva. Cum? Cu o  piscina gonflabila!!!

19006


Pai ce e mai potrivit pe canicula asta decat o piscina in care sa te racoresti! Bine, desi e suficient de mare sa incapem amandoi, o sa stam pe rand in ea, pentru  ca fiul meu e in transa "splash! vedete la apa!" si s-ar putea sa faca niste salturi care mie sa nu imi fie pe plac, dar cand se plictiseste jucaria ramane doar a mea! Ma si vad cu un pahar cu ceva racoritor intr-o mana relaxandu-ma si bucurandu-ma de razele de soare.Si ca aceste momente sa fie cat mai lungi trebuie sa ii gasesc celui mic ceva cu care sa piarda timpul. Imi cumpar astfel mai mult timp de relaxare mie! 

Rasfoind printre leagane si tobogane am gasit jucaria perfecta! Un mega tobogan!!! Are o lungime de 3 metri, include o scara de catarat,  are suporti lateral de care copilul se poate sprijini atunci cand se catara si o  forma ergonomica. Si este si la promotie (are 10% reducere)! Si are si transportul gratuit! Deci este perfect!!!

7875


"Dragul meu, acum comandat o piscina si un tobogan pentru cel mic (si pentru mine in gandul meu). Produsele ajung in maxim 3 zile! Nu ma intreba cat costa ca doar stii ca fericirea celui mic n-are pret!

-Da, draga mea!"

Nici nu imi vine sa cred! O fi invatat greu lectia, da uite ca totusi a invatat-o! Si nici macar prin gand nu ii trece ca piscina e mica mea placere vinovata (my guilty pleasure) si ca am cumparat-o nu doar pentru copil, ci si pentru mine! 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu