sâmbătă, 16 august 2014

O GRADINA IMPARATEASCA!

A fost odata intr-un regat
A fost ca niciodata
Un extraordinar palat
Si-un imparat ce-avea o fata.

Si totul era minunat
In aceasta imparatie
Dar regele e suparat
C-a lui gradina e pustie

Sfoara a dat in toata imparatia
Cei mai de seama gradinari sa vina
Sa isi arate maiestria
Sa reinvie a lui gradina.

Cel ce va rupe a gradinii taina
Si o va face o gradina imparateasca
Va imbraca imparateasca haina
Si pe printesa o va lua nevasta.

Din toate colturile au venit
Gradinari de fel de fel
Care de care mai iscusit
Dar izbanda n-au avut defel.

Imparatu-si pierduse speranta
Ca cineva va reusi
Gradinii lui sa ii aduca viata
Si ca povestea aici se va sfarsi.

Dar dupa asteptare lunga, intr-o zi
De undeva din departari
La curte un viteaz veni
Soarta-i purtase pasii pe-aceste carari.

Era o zi de vara frumoasa
Si el viteaz si hotarat
Printesa-i aparu in fata
Si de-ndata fu vrajit.

Marite imparat de-a ta suparare am aflat
Stiu ca un ochi iti rade, unu-ti plange
Cu-a mele ajutoare am venit la palat
Si am nadejde ca vraja-o vom invinge

gradinar_2


Adusera cu ei masini unelte
Care de care mai inteligente
De care imparatul n-auzise
I se parea desprinse ca din vise.

Incet, incet totul prindea viata
Si ei lucrau cu spor din zi in seara
Iar imparatul incepea sa rada
Era gradina mult visata, gradina lui de vara.

Copacii tristi si-mbatraniti
Aveau nevoie de niste fierastraie
Un fierastrau electric priceput
Crengile uscate sa le taie.

Viteaz esti, priceput nu mai vorbesc
Din ce regat indepartat tu ai venit?
Meriti cu siguranta portu-mparatesc
Si de nevasta fata, asa cum am vorbit.

Viteazul era fericit
Salvase o gradina de la pierire
Si tot odata cu-a lui ajutoare
Aduse numai fericire.

Imparatul statea mandru
Pe terasa la palat
Si isi admira gradina
Era totul minunat

Gradina mea e in vacanta de vara acum
E vesela, frumoasa, colorata
Iar ginerele meu mi-a dat un sfat bun 
Ca zambetul sa fie mereu pe-a mea fata

covera-150x150


Covera.ro e cuvantul magic pentru mine
Si pentru a mea gradina minunata
Cand ea incepe iar pustie ca sa fie
Cu doar un click ii dau iar viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu