duminică, 10 august 2014

DOAMNA DUCA!

" Fluturas nu mai ai aripioare,

Domnul conte ti le-a retezat"

Sotul meu, cu un ranjet satisfacut pe fata, imi canta de cateva zile aceasta melodie...Ma necajeste stiind ca, datorita unor intamplari neprevazute, s-ar putea sa nu mai putem pleca in vacanta. Pentru el e cea mai mare fericirire sa...nu plecam! Da, ati auzit bine! Exista si oameni care nu vor sa plece in vacanta! Eu m-am pricopsit cu unul dintre ei. In toate vacantele noastre l-am tarat practic dupa mine...Mergem in Italia! Suspine si oftat! Mergem in Grecia! Alte suspine! Sa nu va mai zic ca m-am saturat de cate ori am auzit: mai bine stam acasa! strangem banuti si cumparam ce mai apare nou in materie de tehnologie! Pai ce eu imi dau la schimb vacantele? Vacantele sunt un must have!

Daca il intrebati pe sotul meu o sa va spuna o alta varianta. Ca eu sunt Doamna Duca! Adica gata de duca oricand, oricum, la orice ora! Si are dreptate! Spuneti si voi e ceva rau in asta? Ca doar o viata are omul si aia sa o petreaca intre 4 pereti?  Dar sa trecem peste asta si sa va spun ca am o problema mare!

Din cauza unor cheltuieli neprevazute (a naibii masina s-a defectat exact acum inainte de vacanta si bineinteles ca a costat o avere sa o reparam- sper sa nu spuneti ca sufer de paranoia dar sunt cam 99% sigura ca e mana in mana cu barbatu-miu de s-a sincronizat peste vacanta mea), s-ar putea ca vacanta noastra sa fie anulata. Va imaginati ceva mai groaznic decat sa nu plecati in vacanta? Ei pentru mine e o adevarata tragedie! Nici nu-mi trebuie alta apocalipsa!

Eu care visam sa zbor vara asta...deja ma si vedeam cu biletele de avion la mana, cu bagajele in carca lui barbatu-miu si cu vantul fluturandu-mi pletele... 

bilete-avion-general


Ma si vedeam pe Insula Skiathos unde l-as fi tarat pe dragul meu sot pe toate cele 69 de plaje, pana la ultima...Poate asa reuseam sa il invat pana la urma ca viata se traieste,  nu se contempla...

insula-skiathos-mic (1)


N-o da norocul si peste mine sa imi gasesc si eu vreo matusa Tamara si sa imi lase suficienti bani incat sa il tarasc pe al meu barbat prin toata lumea?

Suna telefonul! E mama! Ma anunta ca are o surpriza pentru mine!Surpriza? !!! Deja sunt ca un copil intr-un magazin de bomboane!!!! Ce surpriza? Stiu ca vroiai sa mergi in excursie si cheltuielile neprevazute cu masina ti-au dat planurile peste cap! Ei bine, diferenta ti- o dau eu! Doar n-o sa stati acasa in vacanta! Cineva acolo sus cred ca iubeste calatorii!!!

logo_aerotravel


Uraaa!!!Intru repede pe calculator. Incep repede cautarea pe aerotravel. ro. Skiatos, Skiatos pentru familii, click, click si gata! Au oferte de vacanta atat de bune incat cu banii pe care ii am la dispozitie am adaugat si cireasa de pe tort. Ii mai rezerv dragului meu inca o supriza pentru intoarcere: inca o oprire, mai scurta ce-i drept, la Parga si Sivota. Daca e bal, bal sa fie!

Scot geamantanul si il trantesc in mijlocul casei...Ranjetul satisfacut s-a mutat pe fata mea:  Skiatos scrie pe tine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu