miercuri, 13 august 2014

O POVESTE CU ...OCHELARI!

De undeva, din departare, se aude incet, apoi tot mai tare...o melodie...Of, e melodia care ma trezeste in fiecare zi si ma anunta ca e timpul sa ma apuc de treaba...Incerc sa o ignor...dar continua...tot mai tare...pana cand resemnata intind alene mana si o opresc...Ma intind putin si ma incrunt...nu-mi sunt dragi deloc diminetile...daca as putea alege le-as transforma pe toate in seri...cum spuneam ma incrunt...iar treaba...intre timp cei cativa neuroni ai mei se dezmeticesc si brusc imi dau seama ca sunt in vacanta...ura!!! deci e vacanta! asa mai merge treaba! Zambetul si-a facut loc pe fata mea si ma trezesc plina de energie...Imi urmez ritualul de dimineata apoi le dau trezirea celor doi baieti ai mei (al mai mare si al mai mic):

- Trezirea somnorosilor! A-nceput o noua zi! Haideti sa ne bucuram de ea!

Cei doi nu imi impartasesc entuziasmul. Se intorc pe partea cealalta in speranta ca voi disparea macar pentru inca o jumtate de ora.

-Haideti lenesilor! Ridicati-va din pat! Doar n-am venit in vacanta sa stam toata ziua in pat! 

Cu chiu cu vai cei doi se ridica...Eu deja sunt fresh asa ca incep discutia:

-Unde mergem azi? Ce am putea face?

Nu inteleg din limbajul lor decat niste mormaituri semn ca noaptea le-a fost prea scurta! Lasa ca le trece!

- M-am gandit sa mergem la piscina azi! Voi treziti-va eu va pregatesc ce va trebuie pentru inot!

Sunt atat de adormiti incat nici sa comenteze nu le arde...

In jumatate de ora suntem gata de plecare! Ca de obicei inainte sa plecam eu incep verificarea finala. Avem slipurile, avem lotiunea de plaja, rogojinile...deci cam tot...Ochelarii...Oare unde or fi ai mei? 

Dupa atatia ani de cautat ochii mei sunt dotati cu raze X menite sa gaseasca orice lucru oricat de ascuns ar fi. Arunc o privire roata prin camera nimic...Deja incep sa ma ingrijorez! Unde or fi...Nici a doua cautare nu da rezultate! Deja sunt imbunfnata! Sotul meu presimtind norii de furtuna se ofera sa ma ajute sa ii caut...Nimic! Deja din ochi imi ies sageti! 

- Asta imi lipsea! Ce oi fi facut cu ei! Deja mi-au stricat ziua! Pai ochelarii sunt accesoriul obligatoriu pentru zilele de vara!

Intorc tot ca o furtuna prin camera...Mai arunc o privire in jur...Sotul meu butoneaza cu inversunare telefonul...Asta e picatura care umple paharul:

- Asa ceva n-am mai vazut! In loc sa ai si tu un pic de intelegere si sa ma ajuti sa caut...

- Draga mea, te rog! 

- Tu si telefonul ala nesuferit...Toata ziua il butonezi...In loc sa fii atent la lucrurile importante din jurul tau...

- Draga mea...

-Nu ma lua cu draga mea! Nu sunt nici o draga! Mai ales acum...

Vazand ca nu are sanse sa scoata nici un cuvant imi intoarce ecranul telefonului. Pe ecran este un logo:

lensa



- Ce e asta?

- Solutia la problema ta!

Deja sunt un pic mai putin imbufnata! Ridurile de incruntare deja se mai netezesc.

- Da incoace sa vad despre ce e vorba! Voi cautati-va un pic de treaba sa am putina liniste!

Incep sa butonez cu nerbadare. Gasesc rapid cate goria care ma intereseaza in acest moment: ochelari de soare. Multe categorii: Carrera, Diesel, Hugo Boss, Polaroid...Greu de ales...Printre ochelarii de soare Hugo Boss gasesc o pereche care mi se potrivesc perfect...

hugo-boss-logo-1361616749_0_873x294


 

Sunt o ochelari de soare Hugo Boss Dark Violet Fucsia...Nu imi vine sa cred ca i-am gasit atat de usor...Sunt negri, eleganti, ii pot asorta oricarei tinute..De calitate nici nu mai trebuie sa vorbim avand in vedere firma producatoare...Da, sunt exact cemi-am dorit pentru vara asta! Sunt accesoriul perfect! 

BO0099 S_0_270x203

 

Ii pun in cos si surpriza: sunt anuntata ca vor ajunge la mine in 24 de ore...Deci maine deja ii voi avea...

Ma intorc spre sotul meu:

-Multumesc dragul meu!

- Cu placere, draga mea! Acum ne putem bucura de ziua asta frumoasa?

Zambesc...Totul e bine cand se termina cu bine!

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu