joi, 7 august 2014

SI BAIA TA ARE UN VIS!?

Sunt o baie clasica, mica, destul de inghesuita...M-am nascut cam prin 1900 toamna (nu spun mai multe deoarece nu vreau sa imi divulg adevarata varsta doar sunt o doamna, nu?). Deoarece am prins niste vremuri destul de grele, fara culoare, am avut mereu o existenta modesta...Peretii mei sunt acoperiti de faianta alba, gresia are un oarecare model dar nu e tocmai frumoasa si vana si chiuveta au imbatranit deodata cu mine...Sunt putin dezamagita de soarta care mi-a fost menita... Deseori visez cu ochii deschisi...Visez o cada de dus alba, spatioasa, stralucitoare!Am auzit ca acum o cada adevarata traieste cel putin 15 ani . Si am inteles ca daca stii unde sa cauti preturile nici nu sunt atat de mari. Imi doresc un lavoar din portelan, elegant, cu linii clasice, drepte...Se spune ca traieste o viata asa ca vom imbatrani impreuna...Imi doresc....atat demult! De atata timp! In timp ce baia visa cu ochii deshisi prin usa intredeschisa auzi un cuvant nou, interesant: SANICLAS  Nu dadu importanta acestui cavant deoarece nici nu stia ce inseamna. Pana cand, intr-o zi ce incepuse ca oricare alta, de nicaieri aparura o cada de dus si un lavoar care erau perfecte, asa cum si le imaginase, asa cum le visase atatia ani. Nu ii venea sa creada ca visele aveau sa devina in curand realitate.

produs1527triton (1)produs3193a327576000

Si asa afla ca Saniclas.ro este un distribuitor autorizat de obiecte sanitare din branduri de top:

  • Obiecte de portelan (Roca, Ideal Standard, Laufen, Villeroy & Boch)

  •  Baterii si seturi de dus (Roca, Ideal Standard, Laufen, Hansgrohe, Grohe, Kludi)

  • Mobilier (Arthema, Parisot, Roca, Ideal Standard, Laufen, Ravak)

  • Cazi (Artemis, Ideal Standard, Roca, Ravak)

  • Cabine de dus (SanSwiss, Aquaform, Huppe)

  • Cadite de dus (Artemis, Aquaform, SanSwiss, Ideal Standard, Roca)

  • Rezervoare incastrate ( TECE, Geberit, Grohe, Viega)

  • Rigole si sifoane ( TECE, Wirquin, Viega)


Zambi...Spera si stia undeva in adancul inimii ei ca exista si o zana a bailor...Doar ca nu stiuse cum se numeste... Si baile au vise! Si unele devin realitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu