duminică, 3 august 2014

UN NOU MEMBRU IN FAMILIA NOASTRA!

Povestea incepe intr-o zi de vara! Fusese o zi perfecta, eu si piticul meu ne intorceam din excursia cu grupa lui, si eram aproape de casa. Eram obositi, dar fericiti ca am avut parte de o zi frumoasa, cand discutia noastra a fost intrerupta de un mieunat speriat. Ne-am uitat in jur incercand sa identificam de unde vine acel mieunat si am zarit un puiut de pisica. Era un pui de pisica siameza care statea pitita in iarba si scancea dupa ajutor. Am luat-o in brate incercand sa ne dam seama de unde ar putea veni. In jur sunt multe case asa ca am mers la prima casa intreband daca nu e pisica lor. Raspunsul a fost negativ. Si uite asa cu puiul de pisica in brate am mers din casa in casa fara nici un rezultat. Cum eram deja destul de obositi dupa excursie am hotarat sa o luam acasa (nu o puteam lasa pe strada mai ales ca era intr-o zona foarte circulata de masini) urmand ca zilele urmatoare sa ii gasim stapanul. Din pacate cautarile noastre au ramas fara rezultat si adapostul temporar a devenit casa ei. Familia noastra s-a marit cu un nou membru!

Dar sa v-o prezint pe Tia (asa a botezat-o baietulul meu):

10440861_1470305196542199_195495570598313806_n


Noi sunt iubitori de animale asa ca dupa incercarile fara rezultat de a-i gasi stapanul, am trecut la urmatorul pas. Fiind luata de pe strada nu aveam nici un fel de informatie despre ea: nici varsta, nici daca este sau nu vaccinata, deparazitata, daca are sau nu carnet de sanatate. Asa ca luam totul de la capat. De la 0.

Primul pas: clinica veterinara.

mobile-vet-2


Mobile Vet este o clinica veterinara in sector 2 Bucuresti care ofera servicii veterinare de cea mai inalta calitate atat in cabinet, cat si la domiciliu. Profesionalismul personalului este completat de aparatura medicala de ultima generatie care  transforma aceasta clinica in una dintre clinicile veterinare de top din Bucuresti.


Noi am apelat la ei pentru ca aveam nevoie de vaccinare si o deparazitare externa si interna, dar la clinica beneficiezi de o varietate de servicii veterinare care sa raspunda nevoilor animalutului tau:



Servicii veterinare



  • Ecografii- Electrocardiograma (EKG)

  • Consultatii la domiciliu

  • Tratamente la domiciliu

  • Vizita la domiciliu

  • Chirurgie/ Stomatologie Veterinara

  • Internari

  • Laborator Analize Veterinare

  • Farmacia Veterinara

  • Pet Shop

  • Vaccinari

  • Microcipare si eliberare pasaport

  • Deparazitari interne si externe



Toata familia este acum bucuroasa: Tia pentru ca si-a gasit o casa noua, iar noi ca am avut grija de sanatatea ei. 


Clinica veternara Mobile Vet ne-a venit in ajutor! Datorita echipei povestea cu inceput trist are un happy end!


Daca si tu ai un animalut si vrei o poveste cu happy-end apeleaza cu incredere la serviciile oferite de Mobile Vet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu