luni, 4 august 2014

O NOUA FATA PENTRU AFACEREA TA!

Nu stiu de cate ori am intrat intr-un magazin si am cautat eticheta pe un produs de m-am crucit! Sau alte ori nici macar nu am dat de o eticheta adevarata ci de o hartie lipita pe produs pe care era scris, mai mult sau mai putin lizibil, pretul.

Ca si client mi-am facut o parere proasta despre acel magazin din start deoarece mi se pare lipsa de respect fata de clienti ca pretul sa nu fie afisat la vedere si sa stai sa il cauti cu lupa. Daca vrei clienti, trebuie sa dovedesti seriozitate si profesionalism. 

Si nu e nici greu! Trebuie doar sa vrei!

logo2

De exemplu recent am gasit un magazin online, ITGstore.ro, care iti pune la dispozitie imprimante de etichetat cu ajutorul carora schimbi fata magazinului tau. Preturile? Pentru orice buzunar! Fie ca ai o afacere mai mica si nu esti dispus sa cheltui foarte mult, fie ca ai o afacere mai mare si vrei sa fii respectat si sa iti respecti clientii si prin urmare investesti mai mult in imaginea afacerii tale, aici e locul unde gasesti orice iti doresti. Companii din intreaga lume folosesc imprimante de etichete in aplicatii de productie, ticketing, gestiune, logistica etc. 

Deasemenea pentru bunul mers al afacerii tale cu siguranta ai nevoie de echipamente de birou care sa iti faca munca mai usoara. Aici gasesti: imprimante de birou, scannere, faxuri, distrugatoare de documente, UPS-uri, laminatoare, sisteme server, sisteme PC, monitoare etc.

Acest magazin online comercializeaza produse ale unor firme renumite: Brother, Canon, Epsen, Fellowes, Hp, HSM, Seagate, Star Micronis, VMark Power.

Cu ITGstore.ro afacerea ta are o fata noua!

 

 

Un comentariu:

  1. […] Store unde cu acest articol http://scumpetea.wordpress.com/2014/08/04/o-noua-fata-pentru-afacerea-ta/ si nota 14.12 am obtinut locul II= DVD Player portabil Philips PD7030/12 37999  […]

    RăspundețiȘtergere