duminică, 10 august 2014

O CONVERSATIE CAM... NEASTEPTATA! DAR INTERESANTA!

Uite c-am trait s-o vad si pe asta! Vacanta mea de vara la o poveste si la o cafea cu vacanta mea de iarna...O conversatie cam...neasteptata! Dar interesanta! Nu glumesc! Va jur pe onoarea mea! Sau pe barba mea! Sau pe ce vreti voi! 

Dar sa vi le prezint: 

Vacanta mea de vara este mereu zambitoare, plina de soare si de zambete...In preajma ei se aud mereu rasete si valurile apelor care se izbesc de stanci...Are culoarea bronzului, a spicelor de grau in care se alinta macii rosii, a cerului de un albastru ireal.

Vacanta mea de iarna este plina de fulgi mari si usori, de saniute, de ingeri facuti in zapada... In preajma ei se aude doar scartaitul zapezii si trosnitul lemnelor in soba...Are culoarea zapezii, a obrajilor colorati de ger, a focului din semineu...

Si discutia a inceput asa:

Vacanta de vara: Eu mi-am facut datoria in acest an...Dar pentru ca suntem prietene bune m-am gandit sa te ajut si pe tine ca sa fii cat mai reusita. De exemplu eu am fost o vacanta atat de reusita incat si acum cei dragi mie au zambetul pe fata. Povestea a inceput intr-un loc nou pentru noi, poate si pentru tine, BLUE AIR. 

blueair-150x150

 

Motto-ul lor e Smart Flying...Adica pentru cei care nu s-au imprietenit inca cu limba engleza Zbor Destept/ Inteligent...

Vacanta de iarna: Cum adica? 

Vacanta de vara: In primul rand ca sa fii o vacanta reusita trebuie sa iei startul din timp, nu pe ultima suta de metri. E ca si in viata! Daca ai un start bun ai succes! Asta inseamna sa alegi o companie buna! Tu nu mai trebuie sa te stresezi cu cautarea am facut-o eu deja si pentru tine, deci BLUE AIR e raspunsul corect. Si ca trebuie sa iti iei bilete din timp, adica de pe acum. 

In al doilea rand trebuie sa alegi calitatea. Sa nu te multumesti cu putin. Dai un ban,  dar stii ca face! Ma refer aici la toate serviciile care reunite iti vor asigura frumusetea, succesul. De exemplu nu e o idee tocmai buna sa alegi o companie low cost in defavoarea uneia de linie! O companie de linie iti ofera toate serviciile de care ai nevoie: transport spre orice destinatie doresti, transfer autocar, blue bistro, check-in...la preturi imbatabile. Cam multe informatii, nu? De asta sunt eu aici! sa te ajut!

De exemplu pe BLUE AIR ai acum orarul de iarna 2014- 2015

Vacanta de iarna: Orarul de iarna?

16062014ro



Vacanta de vara: Acest orar a fost introdus cu gandul la tine draga mea vacanta de iarna. 


Stiu ca te gandeai sa ii surprinzi pe cei dragi cu o vacanta altfel decat cele obisnuite, una in ANTALYA sau in NISAAm dreptate sau nu? 


Vacanta de iarna: Da! Dar stii...preturile!! Sunt cam mari!


Vacanta de vara: Cu orarul de iarna  ai zboruri la preturi exceptionale pentru toate destinatiile.  Biletele de avion au preturi incepand de la* 27,99 euro. Incredibil nu?


Vacanta de iarna: Nu imi vine sa cred! Chiar se poate!?


Vacanta de vara: Cu BLUE AIR , DAAAA!


Sper ca ai prins ideea! Companie de linie BLUE AIR, alegi acum biletele spre destinatia favorita pentru iarna asta, alegi si servicii de check in, tranfer, blue bistro etc tot de la ei si platesti putin, mult mai putin. Succes!


De fapt nici nu ai nevoie de succes! Tot ce iti trebuie e BLUE AIR!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu