duminică, 10 august 2014

PRIETENIA DINTRE VIS SI REALITATE!

E o zi fierbinte de primavara...Inchid ochii pentru cateva momente...Imi aud doar respiratia si bataile inimii...Ma simt ciudat...Ma simt usoara ca un fulg, parca plutesc...deodata in fata mea apare o usa...ce usa interesanta...Se deschide larg si prin ea deslusesc niste cuvinte: BILETE AVION...Ce ciudat...Ce o fi insemnand?

images



Trec pragul usii cu emotie. In fata mea doar verdele firului de iarba si albastrul nemasurat al cerului...Fac cativa pasi...


Dintr-o parte, in aer, pluteste spre mine un zbor spre Paris. Se aude un chanson romantic...Sunt deja pe Champs- Elysees... O atmosfera romantica ma invaluie si imi creeaza o stare de bine...


paris


Nici nu termin bine de urmarit zborul Parisului prin aer ca in partea opusa imi atrage atentia un alt zbor: Londra. Se aude clar un ticait de ceas...Nu imi vine sa cred! E Big Ben-ul si ticaitul lui ce masoara de secole trecerea timpului...


londra


Ma frec la ochi cu uimire si cand ii deschid in fata mea e Roma cu Colloseumul ei vechi de secole...Se aud pana si loviturile de sabii ale gladiatorilor...


roma


De undeva se apropie spre mine un ras colorat, vesel, de copil...


           - Mami, trezeste-te, ai adormit!


Deschid ochii usor. Ce vis frumos! Nici nu imi vine sa ma trezesc...Ce bine ar fi daca am putea ajunge atat de usor unde ne dorim...Dar stai! Arunc o privire spre monitor...Pe monitor vad o imagine ce seamana cu cea din visul meu: 


bileteavion-150x150


Deci BILETE AVION chiar exista! Cu emotie incep sa navighez pe site-ul lor. Nici nu stiu unde ma uit mai intai: bilete avion, oferte promotionale, bilete de avion mai ieftine de 150 de euro, hoteluri, pachete turistice, chiar si un blog.


Mintea mea intra intr-o bucurie aproape frenetica: Vreau la Paris! Vreau la Paris...De undeva din spatele meu se aude o voce...


- Cam scump sa ajungi la Paris...Poate la anul!


- Dar stai! Nu vad bine oare?


rate


Bilete de avion in rate? Prin CardAvantaj si BonusCard? Imi frec mainile de bucurie! Deci se poate! Vreau la Paris si chiar pot! Cu bileteavion.ro e usor!


Si uite ca uneori realitatea si visele se contopesc...Gasesc un punct comun in care se imprietenesc...Visul meu si realitatea mea s-au intalnit si imprietenit pe bileteavion.ro


Acum sunt la Paris pe Champs Elysses si savurez o cafea frantuzeasca...


 Tu ce oras ai vrea sa vizitezi?  





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu