luni, 11 august 2014

VARA ASTA VARU' TOCMAI FACE CINSTE! NU O DATA! DE DOUA ORI!

Uite ca a venit vara! In sfasit! S-a lasat destul de mult asteptata! Si, ca intotdeauna, ziua are mai mult de 24 de ore vara (ce nu ati simtit si voi pe propria piele asta?) si reusim sa facem mai multe din cele ce ne-am propus...Si uite asa impreuna cu sotul meu am decis sa ne schimbam electrocasnicele din bucatarie ca tot aveau ceva vechime (mai multa decat ne dorim noi)  si sa le inlocuim cu ceva de generatie noua. 

Pe langa asta nici nu pot sa va explic ce bucurie a fost cand am aflat ca vara asta Varu' Tocmai face cinste! Nu o data! De doua ori!Cum? Pai sa o luam cu inceputul!

homepage-logo


Primul pas: inventarul. Adica faci un inventar cam ca la magazin cand vrei sa vinzi stocul vechi si sa il reinnoiesti. Vezi ce vrei sa zboare (nu glumesc cand zic zboare, Varu Tocmai le da aripi) si ce sa ramana. Deci lista clara!

Al doilea pas: poze multe! Din toate pozitiile! Stii ca cele mai reusite poze sunt cele mai multe! Adica sa ai de unde alege! Daca ai poze multe (pe tocmai poti pune pana la 10 poze) si de calitate (daca pozele sunt mari si luminoase) iti cresti de 5 ori sansele de a vinde. 

Al treilea pas: postezi anunturile. Vezi sa le faci o reclama cat mai buna! Cu cat e mai frumoasa si mai aproape de realitate descrierea produsului cu atat vinzi mai repede;)

Acum vine partea cea mai frumoasa: vara asta Varu' Tocmai plateste transportul. Si nu oricum, ci prin curier!!! Este vorba de serviciul: “Livrare gratuita si verificare colet”. Adica nu platesti nici tu transportul,nici cumparatorul, ci Varu'. Si verificarea coletului e garantia calitatii. Fie vinzi, fie cumperi, cu verificare colet totul e mai transparent. 

banner_livrare_gratuita_5 (1)


Pasul patru: Adaugi la anunturile tale optiunea “Livrare gratuita si verificare colet”.

Pasul cinci: vinzi de nu te mai opresti. 

Dar iar m-am luat cu vorba si am uitat sa va spun esentialul. 

Pentru ca anul acesta TOCMAI.RO implineste 5 ani de existenta iti ofera sansa sa castigi 5 mini-vacante. 

contest_home


Si la fiecare cinci articole adaugate la vanzare mai castigi o sansa pentru vacanta ta!


contest_new_ad


Ce sa va spun mai mult: eu am vandut deja mare parte din electrocasnice: cuptorul cu microunde, storcatorul vechi, aparatul de gatit cu aburi, masina de facut paine si robotul de bucatarie (deci am o sansa asigurata la mini-vacanta).


Bineinteles ca am intors si dulapurile si am mai adaugat la vanzare niste imbracaminte de dama si copil si niste cosmetice primite cadou care nu se potrivesc personalitatii mele. 


Generos Varu' nu? Si livrare gratuita si sansa la mini vacanta! 


Asa ca vara asta suntem toti fericiti cu Varu': eu, sertarele si dulapurile mele ca pot respira in sfarsit (bine doar o perioada pana sosesc coletele cu ce mi-am luat de pe tocmai) si bucataria mea care se imbraca in straie noi!


P.S. Ai prins si tu ideea? E vara, ai si tu multe de vandut, Varu' face cinste  (cum ziceam nu o data, de doua ori)...Ce mai astepti? Hai, la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu