sâmbătă, 2 august 2014

SPIRITUL ROMANESC SE VEDE CEL MAI BINE CU AUTOBOCA.RO!

Autoboca-Logo


Sunt tanara! In fapt si in spirit! (tineretea e relativa asa ca pot sa spun ca sunt tanara cat vreau si daca se gaseste cineva sa ma contrazica pot sa il ignor cu succes). Si sunt romanca! Traiesc in Romania si asta imi ocupa tot timpul. Si sunt frumoasa! (modestia am pus-o intr-un sertar si o tin bine inchisa macar cateva ore). Sunt frumoasa pentru ca sunt romanca si pentru ca am un spirit autentic romanesc. 

Si daca tot am atatea calitati vreau sa aplec...Nu am avut demult cateva zile de relaxare ...Si o sa va surprind...Nu vreau sa plec din Romania, ci in Romania...Asa ca vara asta fac ceva nou...Cand ma intorc acasa , din avion imi iau o masina...Am auzit ca sunt firme de la care poti inchiria o masina si apoi cu ea poti ajunge in sufletul Romaniei, pentru a-i suprinde autenticitatea...Asta vrea acum! Vreau Romanie pe paine! 

Am ajuns acasa! Primul pas pe pamant romanesc! Daca as fi mai teatrala chiar m-as apleca sa sarut tarana stramoseasca...Dar e demodat sa ai astfel de simtiri asa ca ma abtin...Un flash imi lumineaza o reclama: autoboca.ro ...Intru! Nici nu stiu ce vorbesc si in doar cateva minute sunt deja la volanul unei masini, cu geamurile deschise si cu parul falfaind liber in vant...

10537727_487621548035073_3190438419090240957_n


Sunt imbracata cu o ie (nici nu stiu cand si de unde a aparut) si simt ca traiesc adevarat, romaneste...Nu stiu incotro ma indrept pentru ca acum, spre deosebire de alte momente din viata mea, nu am planificat nimic...Vreau doar sa evadez, sa plec, sa simt gustul libertatii...Am sa savurez orice raza de soare, orice peisaj zarit pe fereastra...Iar cand o sa simt nevoia o sa ma opresc sa admir un lan de grau plin de maci la apus de soare, o cireada de vaci care merg alene pe sosea incurcand traficul, niste varfuri de munti pe care se zaresc, chiar si acum in miezul verii, pete de zapada...Am sa savurez totul in ritmul meu pentru ca vreau sa simt spiritul autentic romanesc fara limite, fara constrangeri...

10336624_466075996856295_5366134175974605622_n


Un zambet apare pe fata mea...Ma bucur ca exista AUTO BOCA...Sunt de-ai mei...Aici intri ca la tine acasa, ti se ofera exact ce ai nevoie... Iar echipa este alcatuita din niste romanasi vrednici, frumosi si harnici...Asa ca mine...Si alcatuiesc o familie frumoasa care iti ofera tie, mie, spiritul autentic romanesc ...A, si sunt atat de frumosi in IA TRADITIONALA traditionala incat iti sunt dragi de cand dai ochii cu ei...

13_file1


Tu cum surprinzi spiritul autentic romanesc?

4 comentarii:

  1. Serviciile lor sunt excelente! Am colaborat de mai multe ori cu ei in domeniu rent a car Bucuresti si de fiecare data am primit ce asteptam.

    RăspundețiȘtergere
  2. Serviciile lor sunt excelente! Am colaborat de mai multe ori cu ei in domeniu rent a car Bucuresti si de fiecare data am primit ce asteptam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incheiat cu ei in anii trecuti cateva parteneriate in domeniul serviciilor de inchirieri auto pe termen lung si am fost extrem de multumit de ofertele pe care le au.

    RăspundețiȘtergere