duminică, 17 august 2014

O GRADINA...DE SUFLET!

Gradina despre care vreau sa va vorbesc e mai ...altfel...De ce o sa ma intrebati? Pentru ca nici nu mi-a pasat de ea. Niciodata! Era doar o gradina si atat! De ce sa imi pese de o gradina! Ii aveam pe ai mei care iubeau gradina asta si era destul. Avea parte de suficienta atentie..Prea multa chiar dupa parerea mea!

Era frumoasa si ai mei se mandreau cu ea: nu este gradina mai frumoasa ca a noastra! Un timp destul de lung era alocat ingrijirii gradinei. Cand eu aveam nevoie de putin ajutor inevitabil raspunsul era acelasi: mergem la gradina si pe urma venim la tine. Era mereu pe primul loc. Ajunsesem intr-o competitie cu o ...gradina.

Pana la urma gradina asta ma enerva la culme. De ce e asa de importanta o gradina? E doar o gradina!

Pana cand...Intr-o zi parerea mea s-a schimbat...De ce? Gradina despre care va vorbeam s-a transformat pe nesimtite. Nu mai era frumoasa de altadata, era plina de buruieni, de copaci cu crengi uscate, de frunze si iarba uscata. Oare ce se intamplase? Ai mei dragi parinti au imbatranit si fortele nu ii mai tin sa faca tot ce faceau si altadata. E mult mai greu, chiar imposibil uneori. Si spre desebire de vremurile cand erau atat de mandri de gradina lor acum erau tristi.

Asa cum am mai spus gradina nu ma interesa..deloc...Dar tristetea din ochii lor ma intrista si pe mine...Daca doar de o gradina e nevoie sa ii fac fericiti stiu exact solutia: O-MAC.

headerlogo


O-MAC sunt importatori in Romania si reprezentanți exclusiv asupra brandurilor comercializate pentru opt mari concerne atât din Europa cat și din Asia, Australia sau Statele Unite ale Americii. Printre brandurile comercializate amintim: Stiga, Alpina, Castelgarden, Castor, SEP, Loncin, Blount – Carlton, Archer, Apollo, Kasei, Dongfeng. Ei comercializeaza utilaje pentru microagricultură – motocultoare, motocoase de umăr, atomizoare, mașini de gazon și motopompe de apă si tractoare pentru micro ferme, tractoare agricole și rutiere.

De pe O-MAC am gasit o multime de motocoase si motocositoare incat mi-a fost destul de greu sa aleg. M-am gandit la motocoase profesionale de umar pentru ca sunt simplu de manevrat datorita manerului de tip bicicleta sau de tip bucla. Sunt usoare, echilibrate si comfortabile. Am vazut ca sunt impartite pe trei categorii: hobby, semiprofesionale si profesionale in functie de puterea motorului si diametrul tubului pentru transmisie. Dupa ce m-am uitat in toate cele trei categorii (imi place sa iau decizii informate si cred ca si tie la fel) am ales, din categoria celor profesionale, Motocositoarea CASTOR . Am ales-o deoarece este usor de folosit, este alimentata cu benzină si are  emisii scăzute de gaze şi un consum redus de combustibil, pentru costuri reduse şi fiabilitate sporită. Acestea asigură suportul necesar pentru utilizarea pe timp îndelungat, încurajată şi de mânerul ergonomic de tip bicicletă, hamul căptuşit, reglabil şi confortabil, dar şi sistemele integrate anti-vibraţii.

castor51_5

Bineinteles ca in comanda am mai adaugat cateva lucruri esentiale pentru o gradina ingrijita: o motopompa, un fierastrau electric si o masina de tuns iarba electrica. 

Acum gradina de care va vorbeam este altfel..Este iar frumoasa, sanatoasa, o gradina ingrijita. Este o gradina de ...suflet. Pentru ca acum este si gradina mea si am pus suflet in ea. Acum daca ma ascultati ma veti auzi pe mine (pe langa parintii mei bineinteles) laudandu-ma cu ea: nu exista gradina mai frumoasa decat a noastra!

 

 

Un comentariu:

  1. […] unde cu acest articol http://scumpetea.wordpress.com/2014/08/17/o-gradina-de-suflet/ si nota 14.23 am obtinut locul II = Motocositoare ST260/N 499  […]

    RăspundețiȘtergere