luni, 4 august 2014

VARA ARATA MAI BINE PE HARTIE!

Cat de mult iubesc vara? Nici nu pot sa va descriu! O iubesc de la macii rosii pana la cerul atat de albastru incat uneori parca e ireal! De ce? Poate pentru ca port soarele si marea in suflet de cand ma stiu, poate pentru ca imi place aerul de vara si sentimentul de libertate pe care vacanta de vara mi-l da, poate pentru ca vara petrec mai mult timp de suflet cu cei dragi mie, pentru ca...Pot gasi o mie de motive pentru care iubesc vara! Cred ca si voi la fel!

Si uite asa vara am strans mii de amintiri... Imi place sa surprind toate momentele frumoase peterecute alaturi de cei dragi cu o frenezie aparte si cu o urma de regret ca acel moment a trecut si nu se va mai intoarce niciodata...Dar l-am suprins si asta ma face sa zambesc. Amintirile sunt cele mai importante....Amintirile sunt clipe rupte din viata. 

Problema e ca am adunat atatea amintiri incat de fiecare data cand vreau sa retraiesc un anumit moment trebuie sa caut la nesfarsit printre miile de poze pe care le am pe calculator...Parca mai frumos era inainte cand aveam cateva poze dar erau pe hartie, in album si cand familia se aduna duminica sau la diverse evenimente in jurul albumului cu poze si retraiau acele momente. Era perfect...

Screen-Shot-2014-06-12-at-14.01.19


Din dorinta de materializa aceasta vara m-am apucat de treaba. Am rasfoit printre poze, le-am cautat pe cele mai frumoase si speciale si apoi...Aici m-am impotmolit...Aveam nevoie de putin ajutor...Si asa am ajuns pe CARTUSERIA.RO. De aici mi-am cumparat o multifunctionala HP care sa ma ajute sa imprim toate fotografiile pe hartie... si multa hartie foto pentru ca stiu ca dupa ce voi incepe sa imprim pozele cu greu ma voi mai putea opri.

multifunctionala-hp-deskjet-ink-advantage-3525-wireless-cu-sistem-ciss


Si daca tot am inceput sa pun vara pe hartie m-am gandit sa o pun dublu pentru ca urmeaza ziua mamei si am sa ii fac si ei un album frumos. Nu se bucura de nimic mai mult decat atunci cand vede poze cu nepotelul ei! Asa ca am gasit cadoul perfect pentru mama, cadou cu care stiu sigur ca voi aduce zambetul pe fata ei.

Daca si tie iti place sa aduni momente frumoase si sa faci suprize placute celor dragi pe Cartuseria.ro gasesti materialele de care ai nevoie. Aici gasesti imprimante, consumabile inkjet, consumabile laser, birotica si papetarie, hartie foto etc. Aici ai parte de reduceri si transport in numai 24 de ore in toata tara.logo (1)

Eu am pus vara pe hartie! Arata mult mai bine! Tu ce mai astepti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu