sâmbătă, 2 august 2014

INGER PAZITOR PENTRU SANATATEA CELOR DRAGI!

Ma intrebati daca lucrez??? DAAAAAA!!!!!!!!!Normal!!!!....sunt manager de familie si pe deasupra sunt ....ceas desteptator, bucatareasa, sotie, profesoara, dadaca, infirmiera, spalatoreasa, antrenoare, coafeza, bodyguard, secretara, psiholog, bancomat, gps(gasesc totul) si sunt de garda 24 ore, 365 zile ale anului!

A, si era sa uit ce e mai important! Cand cei dragi nu se simt bine sunt chiar si inger pazitor...Nu stiai ca e si asta o meserie? Ei bine ai aflat acum! Si tu ai avut sau ai un inger pazitor nu?

Dar printre atatea responsabilitati si "functii" uneori uit ca si eu sunt importanta. Am grija de sanatatea celor dragi dar trebuie sa am grija si de sanatatea mea daca vreau sa fiu cat mai mult in preajma lor si sa ii pot veghea in continuare!

Asa ca vara asta m-am hotarat sa am grija si de mine. Am ales pentru asta o clinica de renume, unde personalul specializat imi ofera servicii de inalta calitate. Este vorba de Centrul Medical Matei Basarab, care are sediul central pe
Strada Matei Basarab nr 45, sector 3, Bucuresti, Romania.

Screen-Shot-2014-06-23-at-15.03.28


De ce am ales acest centru?




  • timpul foarte bun de executie a probelor

  • calitatea serviciului medical

  • profesionalismul echipei de laborator

  • flexibilitate si deschidere pentru metode si tehnologii noi


Au valori puternice in care cred si eu:  Deontologie, Daruire, Dinamism. 

Am sa incep cu niste analize de laborator simple pentru ca asa ma voi putea asigura ca totul este in regula. Bineinteles voi face si o ecografie simpla. Atat!Asta imi va garanta ca sunt sanatoasa sau daca nu macar voi afla care sunt probleme si ce trebuie sa fac pentru a le rezolva.


Sa nu credeti ca am uitat ca sunt un inger pazitor. Daca tot ma ocup de sanatatea mea, am sa ma ocup si de sanatatea piticului meu deoarece la clinica de copii sanatatea copilului meu e pe primul loc!


Am ales Centrul Medical Matei Basarab pentru ca fericirea celor dragi incepe cu sanatatea lor!

Un comentariu:

  1. […] Centrul Medical Matei Basarab unde cu acest articol http://scumpetea.wordpress.com/2014/08/02/inger-pazitor-pentru-sanatatea-celor-dragi/ si nota 14.04 am obtinut locul II =Voucher pentru analize medicale la Centrul Medical Matei […]

    RăspundețiȘtergere