sâmbătă, 2 august 2014

MASINUTELE ELECTRICE- MAGNETI PENTRU COPIII MARI SI MICI!

"- Ce iti doresti, fata sau baiat?

- Nu conteaza sanatos sa fie!"

Si uite asa in ziua in care am aflat vestea ca voi fi mamica de baiat am fost putin socata! Parca ma vedeam mai bine mamica de fetita, m-as fi descurcat mai bine cu papusile! Ei dar nu conteaza, sa fie sanatos! Asta e important!

De cand a aparut pe lume baiatul meu e pasionat...de masinute! Nici nu stia sa vorbeasca dar stia sa imite exact baraitul unui motor de masina! Si asa am stiut clar ca verdictul e unul destul de crunt pentru mine: ai baiat, ai masini!

Timpul a trecut si baiatul meu creste vazand cu ochii...Si nu isi doreste niciodata nimic altceva decat masini! Cadoul perfect? Masinute! O fi avand magnet de se atrag atat de tare reciproc! Si uite asa am adunat munti de masini la noi acasa! Sunt atat de multe incat ai zice ca le-a pierdut numarul! Da de unde! Stie exact cate are de culoare rosie, cate de albastru, cate de verde etc...Asa ca nici o sansa sa mai dam din ele pentru ca fiecare are rolul ei bine stabilit in joaca! Si se inmultesc! Mereu!!!

Si daca la inceput mi se parea o adevarata corvoada sa ma joc cu masinutele acum particip la adevarate curse de masini cu baiatul meu pe un traseu cunoscut doar de noi. Dam o tura? Sigur! Si uite asa incepe cursa care urmeaza linia covorului, apoi trece pe sub un pod (masa din living) ca apoi sa revina la linia covorului. Si nu stiu cum se face ca baiatul meu castiga mereu cursele! O fi din cauza faptului ca sunt...mama? ;) 

Mai nou am dus joaca la un alt nivel: masinute electrice. Pe magazinul de masinute am gasit masinute "wow" (astea sunt exact cuvintele baiatuui meu cand a dat cu ochii de masinutele de pe site). L-am lasat putin sa se delecteze. S-a facut liniste in casa. Nu se mai auzea decat din cand in cand: Uite mami! Wow!"

logo


Pendula intre un  Jeep si o masina de curse:

s 618 army-600x600masinute august 44-001-600x600

Iar cautarea noastra ne-a purtat pasii spre scutere si ATV-uri. Aici a gasit un scooter care era la fel de "wow".

sc02-600x600


Cand esti baiat si ai atatea optiuni e cam greu sa alegi nu? (cand esti mai mare optiunile sunt altele dar e la fel de greu sa te opresti asupra unei singure optiuni) ;) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu